וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: מונפיס ניצח את סטפאנק ויפגוש את דג'וקוביץ' בגמר

גאל מונפיס גבר על ראדק סטפאנק 4:6, 7:5, 4:6 ויפגוש בגמר בברסי את נובאק דג'וקוביץ' שדרס את רפאל נדאל 2:6, 3:6

כנראה שהפציעה ממנה חזר לא מכבר רפאל נדאל אולי לא הקשתה עליו נגד יריבים נחותים ממנו בהרבה, אבל מול נובאק דג'וקוביץ' הסיפור היה אחר לגמרי. הסרבי המצוין ניצח היום (שבת) בחצי גמר טורניר המאסטרס בפריס (משטח קשה, סך פרסים 2.750 מיליון יורו) את השור הספרדי בשתי מערכות 2:6, 3:6 והעפיל לגמר, שם יפגוש את גאל מונפיס המקומי, שאמור לזכות בתמיכה גדולה מצד הקהל המקומי.

לאחר שעה ו-17 דקות של משחק חבט נולה, המדורג שלישי בטורניר, ווינר גדול כדי להגיד תודה ושלום לנדאל, ולהתחיל להתכונן לקראת הגמר. דג'וקוביץ' הצליח לשבור פעמיים במערכה הראשונה את הטניסאי ממאיורקה כדי לזכות בה. נדאל לא הראה סימנים של התאוששות או חזרה במערכה השנייה, כשגם בה שלט הסרבי ללא עוררין. בזו הספיקה לו שבירה אחת כדי להכריע את המערכה ואת המשחק.

דווקא המשחק השני היה צמוד הרבה יותר, כשמונפיס התקשה במערכה הראשונה מול הצ'כי, אבל הצליח לשבור מוקדם במשחק, ולעיני הקהל המקומי לקח את המערכה הראשונה 4:6 לאחר 40 דקות של משחק. סטפאנק חזר לעצמו והציג יכולת טובה יותר במערכה השניה, אבל דווקא אז, הצליח הצרפתי לשבור שוב, לעלות ל-4:5 והיה רחוק משחקון אחד מעלייה לגמר. אלא שהצ'כי הציג משחק לחימה נאה, שבר בעצמו, ולקח את שני המשחקונים הבאים כדי לנצח 5:7 ולכפות מערכה שלישית.

מונפיס החל לתקוף בפתיחת המערכה השלישית, ושבר בפתיחה, אבל נשבר בעצמו מיד לאחר מכן על ידי סטפאנק שהשווה ל-2:2. השניים נותרו צמודים זה לזה, אלא שאז הצליח מונפיס לשבור את הגשותיו של הצ'כי, עלה ל-4:5 ומשם חגג את העלייה לגמר מול הקהל המאושר בברסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully