וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אנגליה היא המדינה בשבילי"

המיוחד לא מסתיר את רצונו לחזור לפרמיירליג: "אני רוצה לבנות מועדון לטווח ארוך, ואיטליה היא לא המקום לעשות את זה"

גם תואר האליפות עם אינטר, החמישי שלו בשבע עונות שהתפרשו על פני שלוש ליגות, וגם העובדה שהנראזורי שלו מובילים את הסריה A בבטחה גם העונה לא מספיקים לז'וזה מוריניו, שממשיך לתכנן את הקאמבק שלו לפרמיירליג.

הבוקר (שבת) העניק המאמן הפורטוגלי המוחצן ראיון ל"טיימס" הלונדוני בו סיפר על שאיפתו לחזור לאנגליה, ולמרות שהמיוחד לא ציין קבוצה ספציפית בה ירצה לעבוד נראה ששתי המועמדות העיקריות להסתער ולהחתימו במידה ויהיה פנוי הן ליברפול ומנצ'סטר סיטי.

"אני רוצה לבנות משהו לטווח ארוך", אמר מוריניו. "כמובן שזה לא מציאותי לצפות להישאר במועדון אחד לתקופה ארוכה כמו סיר אלכס, אבל כעת אני מוכן לשלב הבא של הקריירה שלי, ואני רוצה לעבוד בפרספקטיבה שונה".

לאחר מכן התפנה מוריניו לסקור את התחנות השונות בקריירה שלו: "כשעבדתי בפורטו שאפתי להצלחות כדי להתקדם ולעבוד בחו"ל. כשעבדתי בצ'לסי רציתי ליצור קצת היסטוריה למועדון, אבל תמיד ידעתי שצ'לסי לוקה ביציבות הנהוגה בתרבות הכדורגל האנגלי. ידעתי שלא אעבוד שם עשר שנים, היו יותר מדי דברים סביבי. באיטליה הגעתי למדינת האם של הטקטיקנים, מולדתו של הכדורגל ההגנתי. רציתי להצליח לקחת אליפות במדינה שלישית, וחשוב מכך - להצליח במקום בו ההנחה היא שלמאמנים זרים אין סיכוי לקחת אליפות".

"אני אוהב את אינטר ואשמח לבנות את העתיד כאן", סייג מוריניו. "למעשה כבר התחלתי בכך, וכיוון שאני לא מאמן אנוכי אני חושב על העתיד בהשקעה במחלקת הנוער ושילוב צעירים בהרכב הראשון. אבל איטליה היא לא המקום לבנות בו - אנגליה היא המדינה בשבילי, והכדורגל שלי הוא כדורגל אנגלי".

בינתיים גילה הבוקר מוריניו כי ווסלי סניידר, שנפצע אתמול באימון נבחרת הולנד, יושבת לתקופה שבין שבוע לשבועיים, והוא עשוי להחמיץ את המשחק מול ברצלונה בליגת האלופות. מוקדם יותר השבוע עורר מוריניו פרובוקציה אופיינית כשהצהיר שעל סניידר להיזהר מתיקוליהם של שחקני יובנטוס במשחק של נבחרת הולנד מול איטליה במוצ"ש, כרמז לקראת הדרבי ד'איטליה בעוד שבועיים, אך כאמור סניידר דאג, כהרגלו, להשבית את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully