וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני: "מקווה ששלחנו מסר לכל הליגה"

כוכב הנאגטס צבר ביטחון מהניצחון הגדול על הלייקרס. קובי בריאנט: "לא היה לנו מה לעשות נגדם גם אם פאו היה משחק"

קיץ שלם חיכתה דנבר לרגע בו תפגוש פעם נוספת את הלייקרס אחרי ההדחה הקלילה בגמר המערב אשתקד, והלילה (בין שישי לשבת) התפוצצו הנאגטס על יריבתם עם ניצחון ביתי גדול 79:105. אחרי מחצית ראשונה צמודה פירקה דנבר את העצבים ברבע שלישי מדהים בו ניצחה 8:29 ובלמה את האלופה על 4 מ-20 מהשדה.

ג'ורג' קארל התקשה למחוק את החיוך מפניו עד הסיום ואמר: "זה היה הרבע הכי טוב שלנו מאז שהגעתי לדנבר. היינו אינטנסיביים, מפוקסים, ממושמעים ובהתקפה תיגמלנו את עצמנו על ההשקעה בהגנה".

כרמלו אנתוני, שכמעט לא שיחק בשני הרבעים הראשונים בגלל בעיית עבירות והיה הנשק העיקרי של הנאגטס ברבע השלישי בדרך ל-25 נקודות ב-30 דקות, הוכיח שאין לו בעיה להתעלל גם ברון ארטסט, ואמר: "אני מקווה שהניצחון הזה שולח מסר גדול לכל הליגה ולא רק ללייקרס, שאנחנו קבוצה לגיטימית. זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, וברבע השלישי עשינו משהו די מדהים".

מנגד הלייקרס סיימו רצף של שישה ניצחונות בצורה עגומה, וקובי בריאנט, שהסתפק ב-19 נקודות לפני שישב במשך כל הרבע הרביעי על הספסל, הודה: "הם ניצחו אותנו בצורה מוחצת, וכנראה שהיריבות הזו מתפתחת. יכול להיות שנפגוש אותם השנה בפעם השלישית ברציפות בפלייאוף, וזה מדאיג כי אני לא יודע אם היינו יכולים לעשות משהו נגדם היום אפילו אם פאו היה משחק, כי הם שיחקו פשוט מצוין".

וודסון: "היינו חייבים את הניצחון הזה"

גם על הסלטיקס עבר לילה רע, עם הפסד ביתי שני העונה, 97:86 לאטלנטה. את יום הקליעה האיום (1 מ-15 משלוש) עוד אפשר להסביר בחוסר מזל, אך השליטה של ההוקס בריבאונד (47 לעומת 29) הוכיחה שהנחישות העניקה להוקס הצעירים את הניצחון, ועימו טונות של ביטחון לקראת המשך העונה.

"היינו חייבים לנצח קבוצה טובה בחוץ כדי לשמור על רמת ביטחון גבוהה", אמר מאמן ההוקס מייק וודסון. "לדעתי הסלטיקס הם הקבוצה הכי טובה במזרח, והיום התמודדנו מולם כשווים מההתחלה עד הסיום. הערב סוף סוף התעלנו בהגנה למשחק 48 דקות שלמות וכך ניצחנו".

דוק ריברס התייחס לפערי הגילאים בין שחקניו לשחקני אטלנטה ואמר: "כשלקבוצה צעירה יש הזדמנות כזו לנצח קבוצה מנוסה בחוץ, כל השחקנים שלה נראים פתאום בוגרים". לאחר המשחק היה ריברס מוטרד יותר מפציעתו של פול פירס, שהמשיך לשחק למרות שנחבל בברכו ברבע השלישי. "האיזור כולו עדיין קצת רגיש", אמר פירס. "עכשיו אני פשוט אשים קצת קרח ואחכה לראות אם הכאבים יחלפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully