וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "זה לא היה התרגיל הטוב ביותר שלי"

המתעמל שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע בשטוטגרט, מאמין שהוא יכול להגיע רחוק יותר. "עכשיו אני אנוח קצת"

אלכס שטילוב ממשיך להביא כבוד רב לעצמו ולישראל, לאחר שזכה הערב (שבת) במדליית כסף בתרגיל הקרקע בתחרות בשטוגרט, במסגרת סבב גביע העולם.

אחרי שהעפיל הבוקר לגמר תרגיל הקרקע בתחרות בשטוטגרט, זכה המתעמל הישראלי המצוין במקום השני. שטילוב, שנמצא בכושר מצוין, זכה כזכור בשבוע שעבר במדליית הארד בסבב גביע העולם בקרואטיה, וכעת הוא הוסיף מדליה נוספת, הפעם בצבע כסף. שטילוב זכה בתרגיל הקרקע, התרגיל החזק שלו, בציון 15.825. לגמר הוא העפיל מהמקום השביעי לאחר שקבע תוצאה של 14.950 נקודות.

שטילוב, שזכה רק לאחרונה גם במדליית הארד באליפות העולם בלונדון באולם בו יערכו גם המשחקים האולימפיים ב-2010, נחשב כיום לאחד המתעמלים הטובים בעולם בהתעמלות המכשירים. אגב שטילוב הוא בין ארבעת המועמדים האחרונים לתואר ספורטאי השנה, של הוועד האולימפי הישראלי.

הישג נוסף למשלחת הישראלית הגיע מכיוונה של ואלריה מקסיוטה, שזכתה גם היא במקום שלישי המכובד בתחרות הקודמת בקרואטיה. מקסיוטה העפילה לשני גמרים - בתרגיל הקורה עלתה לגמר מהמקום החמישי עם תוצאה של 13.350 נקודות. בגמר היא סיימה במקום השישי. בתרגיל הקפיצות סיימה מקסיוטה שביעית עם 13.412 נקודות.

עדכון ראשון 11:19

שטילוב: "אפשר להשתחרר קצת"

לאחר שזכה במדלייה התפנה אלכס שטילוב לומר לוואלה! ספורט: "התחרות הייתה בסדר. ביום הראשון הייתי קצת עייף אחרי הטיסה, אבל ככל שעבר הזמן הרגשתי טוב יותר. במוקדמות, התרגיל שלי לא היה כל כך טוב, אבל זה הספיק לי כדי לעלות לגמר. בגמר, התרגיל שלי כבר היה הרבה יותר טוב, אבל עדיין לא הכי טוב שלי.

"כמובן שיש לי עוד הרבה במה להשתפר", המשיך שטילוב, "אבל בתחרות הזאת זה הספיק לי כדי לזכות במדליית הכסף".

שטילוב התייחס לכושר המצוין בו הוא מצוי לאחרונה: "הגעתי לכושר שיא כשהייתי באליפות העולם בלונדון, ונשארתי פחות או יותר בכושר טוב".

לקראת דרך ההמשך שלו אמר המתעמל הישראלי: "עכשיו אפשר להשתחרר. אולי אני אקח שבוע מנוחה, ואחר כך אחזור לעבודה יומיומית רגילה. השנה כבר אין תחרויות, אז אני אנוח ואחזור לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully