וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי הסתפק בשתי נקודות, ניצחון רביעי ברציפות לקינגס

הישראלי שותף הפעם רק ל-11 דקות ואף נפצע בקרסול ברבע האחרון, קבוצתו המשיכה במומנטום עם 100:109 על יוסטון

הדהירה של סקרמנטו נמשכה הלילה (בין שישי לשבת) עם ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 100:109 על יוסטון, אך הפעם עמרי כספי לא נטל חלק משמעותי בחגיגה של הקינגס. הרוקי הישראלי שותף ל-11 דקות בלבד, בהן הספיק לרשום שתי נקודות (1 מ-2 משדה), ריבאונד אחד, אסיסט אחד ואיבוד אחד, לפני שסובב את הקרסול ברבע הרביעי ודידה החוצה. במהלך השבת תתברר חומרת פציעתו של כספי, כשמשחקה הבא של סקרמנטו ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי מול שיקגו.

שחקניו של פול ווסטפאל המשיכו להיראות מצוין ללא כוכבם הפצוע קווין מרטין, ורשמו את רצף הניצחונות הארוך ביותר של המועדון מזה שנה וחצי. ג'ייסון תומפסון היה הפעם המוציא העיקרי לפועל של הקינגס, שברחו ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 52:63. הרוקטס חזרו לעניינים עם הגנה טובה ברבע השלישי, אבל הצליחו לקזז את הפיגור לשתי נקודות בלבד ולא השלימו מהפך.

תומפסון סיים עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, בנו אודריך תרם 22 נקודות וטייריק אוונס שוב היה מצוין עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אנדראס נוצ'יוני סייע עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. את הטילים הוביל טרבור אריזה עם 28 נקודות, שיין באטייה ניסה לעזור עם 23.

ווסטפאל: "האולם הזה מתחיל להיות רועש"

המומנטום החיובי של סקרמנטו, שטיפסה למאזן חיובי לראשונה מזה שלוש שנים, ניכר על פניו המחויכים של פול ווסטפאל בסיום. "האולם הזה מתחיל להיות רועש", אמר המאמן הוותיק לאחר המשחק."זה היה ניצחון מול קבוצה טובה מאוד ומנוסה, ואני מאוד מרוצה מהאופן בו שיחקנו. חייבים לתת קרדיט לג'ייסון, שהלחימה שלו הופכת אותנו לקבוצת ריבאונד לא רעה בכלל". תומפסון עצמו אמר: "אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה צעירה, וההצלחה האחרונה מרגשת אותנו. היינו מוכרחים להשתפר בשלב מסוים, ואני שמח שזה קורה כבר עכשיו".

כספי, שייבדק כאמור בשעות הקרובות ויקווה לחזור במהירות לפעילות, נשאל על ידי העיתונאים מיוסטון לגבי ליאור אליהו, שנבחר על ידי הרוקטס בדראפט אך לא נראה נחוש כמו כספי לעשות את המעבר ל-NBA.

"מבחינה התקפית אני בטוח שיש לו מקום בליגה הזאת", אמר כספי על חברו. "הוא כישרון גדול, יש לו ידיים נהדרות, תנועה נהדרת בלי הכדור והוא יכול לקלוע על כל אחד. מבחינה הגנתית יש לו עוד הרבה עבודה, ושם הוא פחות טוב. אבל הוא חכם ומוכשר, כך שהוא עוד יוכל ללמוד, להתחזק ולהפוך גם לשחקן הגנה טוב. אני משוכנע שהוא יוכל להצליח גם ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully