וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: נדאל וחסל

הספרדי הדיח את צונגה עם 5:7, 5:7 ויפגוש בחצי גמר טורניר פריס את דג'וקוביץ', שניצח את סודרלינג. דל פוטרו הפצוע פרש

רפאל נדאל העפיל הערב (שישי) לחצי גמר טורניר המאסטרס בפריס (משטח קשה, סך פרסים 2.750 מיליון יורו), אחרי ניצחון לא קל על הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה בתוצאה 5:7, 5:7. בניצחון זה נדאל הדיח את צונגה לא רק מטורניר פריס כי אם גם מטורניר המאסטרס בהשתתפות שמונת הטניסאית הטובים בעולם, ואת מקומו של הצרפתי יתפוס פרננדו ורדאסקו הספרדי. בחצי הגמר יפגוש נדאל את נובאק דג'וקוביץ', שגבר על השבדי רובין סודרלינג בתוצאה 3:6, 6:3, 4:6.

נדאל וצונגה שמרו על ההגשה במערכה הראשונה כשהם מציגים סרבים מדויקים וחזקים, אולם במשחקון ה-11 נדאל שלח חבטות החזרה לקו הבסיס, צונגה שלח כדורים לרשת, ונדאל שבר והמשיך ל-5:7 במשחקון בו הציג יכולת נפלאה וחבטות גב יד ברמה גבוהה. המערכה השנייה הייתה דומה מאוד לראשונה, השניים הגישו מצוין, ובמשחקון ה-11 נדאל הפעיל לחץ אדיר על צונגה, ששלח כף יד לרשת, ושבר את הגשתו. במשחקון הבא נדאל ניצח על האפס ורשם 5:7 במערכה ומקום בחצי הגמר. "שיחקתי ממש טוב היום, הייתי ממוקד במיוחד ברגעים החשובים. זה חיובי, וזה נותן לי המון ביטחון", אמר נדאל בסיום.

"אני לא הרגשתי 100 אחוז מבחינה פיזית", אמר דג'וקוביץ' לאחר הניצחון שלו על סודרלינג, "שיחקתי יותר מ-90 משחקים השנה, ואני משחק כבר שבועיים רצוף, אני מרגיש את העייפות". בחצי הגמר הסרבי, שזכה לפני כשבוע בטורניר באזל אחרי ניצחון על רוג'ר פדרר, יהיה חייב לגייס כוחות מחודשים מול השור ממאיורקה (שבת, 15:00, שידור ישיר ב-ESPN).

במשחק נוסף ברבע הגמר ניצח גאל מונפיס הצרפתי את מארין סיליץ' הקרואטי בתוצאה 6:3, 4:6, 4:6. סיליץ' שבר ראשון, עלה ל-2:3, שמר על הסרב ולא נבהל מחבטות כף היד האדירות ששיגר לעברו בצרפתי במשחקון התשיעי. מונפיס לא הצליח לשמור על ההגשה מול הקרואטי, ששבר שנית בדרך ל-3:6. מונפיס עלה נחוש למערכה השנייה ופתח עם שבירה במשחקון הראשון. בהמשך סיליץ' השיג שתי נקודות שבירה אך לא ניצל אותן ואותה שבירה הספיקה למונפיס כדי לנצח 4:6 ולשלוח את המשחק למערכה מכרעת. השניים שמרו על החבטות אבל במשחקון החמישי שלח מונפיס חבטת כף יד אדירה ושבר ל-2:3. סיליץ לא הצליח לערער את משחק ההגשה של הצרפתי, ומונפיס השלים ניצחון 4:6 בדרך לחצי הגמר.

יריבו הבא של מונפיס יהיה ראדק סטפאנק, שניצל את פרישתו של אלוף ארצות הברית חואן מרטין דל פוטרו, שנכנע לכאבי בטן חזקים במצב של 0:4 לצ'כי במערכה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully