וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-23 לא יוצא ללברון מהראש

לברון מתכנן להחליף את מספר הגופיה שלו מ-23 ל-6 כאות כבוד לג'ורדן ואהבה לד"ר ג'יי: "לא היה לברון או בריאנט בלי ג'ורדן"

כשלברון ג'יימס בער עם 34 נקודות מול מיאמי והוליך את קליבלנד לניצחון 104:111 בפלורידה, מייקל ג'ורדן ישב בשורת המכובדים שצפו במשחק. לברון ג'יימס הגניב פה ושם מבטים לעבר אלילו, ובסוף המשחק הפתיע את כולם כשאמר כי הוא מתכנן להחליף את מספר הגופיה שלו, 23, בגופיה עם הספרה 6. המלך הסביר כי הוא מתכנן לעשות זאת בשל הכבוד הרב שהוא רוחש לג'ורדן, וכי הוא יפעל לשכנע שחקנים אחרים בליגה אשר לובשים גופיה עם המספר 23 להחליף למספר אחר.

"אני חושב שאחרי מה שמייקל ג'ורדן עשה למשחק, זה מחייב הכרה", אמר לברון, "לא היו לברון ג'יימס, קובי בריאנט או דווין וויד אם לא היה מייקל ג'ורדן לפניהם. אי אפשר לתת לו את הלוגו של הליגה, אבל חייבים לעשות משהו. אני מרגיש שאף שחקן NBA לא יכול ללבוש את המספר 23. אני חייב להחתים את כולם בליגה על העניין הזה. עכשיו, אם אני לא אלבש את המספר 23, אף אחד לא ילבש. כשרואים 23 חושבים על מייקל ג'ורדן, על זריקות ניצחון, חבר'ה שעפים באוויר, חייבים לתת לו כבוד מעבר להיכל התהילה".

לברון צפוי להודיע להנהלת הליגה בחודש מארס, כי הוא משנה את המספר על הגופיה שלו ל-6 בעונה הבאה. למה 6? זה היה המספר שלו בנבחרת ארצות הברית והמספר על גופייתו באימוני הקאבס. אבל למלך יש הסבר הרבה יותר משכנע מדוע להחליף ל-6. "השחקן השני הכי אהוב עליי הוא ג'וליוס ארווינג והוא לבש את הספרה 6. אני לבשתי גופיה עם המספר 32 בתיכון כי ד"ר ג'יי לבש את המספר הזה פעם. הילד הראשון שלי נולד ב-6 באוקטובר, זה המספר שלי בנבחרת והילד השני שלי נולד ביוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully