וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': חדרה נעצרה בכפר יונה

אחרי שישה ניצחונות רצופים מוליכת ליגה א' דרום סיימה ב-0:0 בכפר יונה. בצפון: ניצחון שלישי רצוף לעירוני א.א פאחם, הפעם 0:1 על אסי גלבוע

בעוד הליגות הבכירות בפגרת נבחרות, ליגה א' ממשיכה לפעול במלוא הקצב, והיום (שישי) התקיימו חלק ממשחקי המחזור השביעי. אחרי שישה ניצחונות רצופים נעצרה מוליכת ליגה א' דרום, הפועל חדרה. החדרתים יצאו למשחק חוץ נגד עירוני כפר יונה, ולראנה העונה לא הצליחו להבקיע, סיימו ב-0:0 ושמטו נקודות.

למזלה של חדרה, מכבי השקמה/רמת חן, לא ניצלה זאת כדי לצמק את הפער כשנוצחה בביתה 2:1 על ידי מכבי עמישב פתח תקוה. חיים שאבו כבש לשקמה/רמת חן מהנקודה הלבנה, אולם שערים של שטרייפלר וכפיר דהן הבטיחו את שלוש הנקודות לפתח תקואים.

הפועל כפר שלם איבדה אף היא הזדמנות להתקרב לחדרה כשסיימה את משחק החוץ שלה נגד צפרירים חולון בתיקו 1:1. מכבי יבנה לא יכלה בביתה לבני טייבה והשתיים נפרדו בתיקו 0:0. את המשחק הפורה ביותר סיפקו הפועל ערד ומכבי קריית גת, שנפרדו בתיקו 3:3. הפועל מבשרת ציון לא הצליחה להיחלץ מהתחתית אחרי משחקה הביתי נגד מכבי קרית מלאכי. האורחים מהשפלה ניצחו 1:3 את מבשרת, אחרי שהוליכו 0:3 מצמד של אלקיים (11, 50) ושער של מזוז (64). ציון זקן צימק בדקה ה-75 לזכות מבשרת, שרשמה את הפסדה הרביעי העונה.

הפועל הרצליה ניצלה את הפסדה של השקמה כדי לעלות על חשבונה למקום השני, אחרי שניצחה 0:1 את הפועל נחלת יהודה. עופר סער כבש את שער הניצחון לאחר שעה של משחק מבישול של עומר פרץ.

צפון: עירוני אום אל פאחם ממשיכה לדהור

בליגה א' צפון המוליכה עירוני אום אל פאחם רשמה ניצחון שלישי רצוף, הפעם 0:1 בחוץ על אסי גלבוע. מכבי צור שלום ועירוני קריית אתא נפרדו בתיקו 1:1, כששי דהן כבש לזכות המארחת צור שלום, ויוסי ואנונו הרשית לזכות האורחים מהקריות. הפועל עפולה רמסה בביתה את עירוני טירת הכרמל 0:5 בזכות שערים של יקי ויצמן, עמי אזולאי, דיאגו ווקסטן וצמד של מתן נחמני.

בני טמרה לא יכלה בביתה להפועל כפר קנא, והשתיים נפרדו בתיקו 2:2. הילאל מוסא ושאדי חמודה כבשו לטמרה, שחר משה ונסים ארמלי כבשו לזכות האורחים מכפר קנא. בניגוד להפועל כפר קנא, היריבה העירונית מכבי כפר קנא עשתה חיל והביסה בביתה את בני ג'דיידה 0:3 משערים של מחמוד עודה (11), מג'די אבו יונס (70) ואלירן אלקיים (85). מכבי אום אל פאחם ומ.ס צפת-כרמיאל נפרדו בתיקו 0:0.

בשבת, עירוני ג'ת לא התקשתה לחזור למקום השני אחרי 1:4 משכנע בכפר קרע. עלי סלים (14) ועוז ברנדווין (24) כבשו במחצית הראשונה, מוחמד שרבוש צימק (52), אבל אדיר דיין (53) והמחליף אשרף אלעל (78) קבעו ניצחון מוחץ לאורחים.

עירוני טבריה ניצחה 2:3 את מכבי טמרה והיא במקום הרביעי וללא הפסד. קובי בן חמו (15), כפרי אזולאי בפנדל (68) ואבי עמר (77) כבשו לטבריה, אניס אבורומי (25) ומוחמד עווד (75) השוו זמנית לטמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully