וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשל"צ ראו כדוריד מעולם אחר

פלנסבורג הביסה 22:43 את מכבי ראשל"צ במשחק הראשון בגביע ההתאחדות האירופית. מאור: "אין תירוצים להפסד כזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

אלופת ישראל מכבי ראשון לציון קיוותה להשיג פירור כלשהו במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי בגביע ההתאחדות האירופית נגד פלנסבורג, אבל קבוצת העילית הגרמנית לא הותירה סיכוי כלל וכלל כשהביסה את הראשונים 22:43.

פלנסבורג נמנית על אחת הקבוצות הבכירות בליגה הגרמנית, הנחשבת לאחת הליגות הטובות באירופה אם לא הטובה ביותר. הקבוצה של גלעד מאור ידעה שהיא צריכה רק נס כדי לנצח את המפגש הראשון ונס בלתי יתואר כדי לעבור את הגרמנים, אבל אחרי המשחק הראשון אפשר כבר לומר שזה לא יקרה.

הגרמנים שעטו החל מהפתיחה ועלו ל-2:9 מהיר, ההפרש עלה ותפח, אלא שראשון הצליחה לצמק לשמונה הפרש (17:9) עד לסיומה של המחצית הראשונה ולהפיח קצת תקווה אצל מאור. אלא שבמחצית השנייה פלנסבורג חזרה ללחוץ ביתר שאת על הגז, תוך כדי שהיא מפרקת את ההגנה של ראשון וכובשת עד הסיום 43 שערים בסך הכול אל מול 22 בלבד של המארחים.

"אל תכעסו עלינו שהאמנו", אמר בסיום המאמן גלעד מאור. "לצערי, נשאר לנו ללמוד ולהתפעל מהם. חבל שנתנו להם לברוח בפתיחה, באישזהו שלב הם פשו החלו ליהנות מהמשחק. לפחות נהנינו מתצוגת כדוריד, אבל אותי זה לא מנחם. אין לנו מספיק יכולת, אבל אין שום תירוצים, אסור היה לנו להפסיד ב-21 הפרש".

רמת גן ורעננה ממשיכות לשקוע

מלבד משחקה של מכבי ראשון לציון, נערכו הערב שני משחקים במסגרת המחזור השמיני של ליגת הכדוריד. אס"א תל אביב יצאה למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן והשיגה ניצחון 24:32. מכבי קריית מוצקין אירחה את מכבי רעננה וניצחה אותה 21:31.

הפועל רמת גן - אס"א תל אביב 32:24

התל אביבים פתחו מצוין, ניצלו את הרחקתו של מילאן סטניץ' והוליכו 9:16 במחצית. הרמת גנים ביצעו ריצת 6:12 במחצית השנייה וצימקו למינוס 1, אבל אז נגמר להם הכוח ואס"א שייטה לניצחון. דן מירקוס הוביל את טבלת הכובשים של אס"א עם 7 שערים, מאריו סאריץ' כבש 6. עומרי מימון הבקיע 8 שערים לרמת גן.

מכבי קריית מוצקין - מכבי רעננה 21:31

האורחים מהשרון עדיין ללא ניצחון ליגה, למרות מחצית ראשונה טובה שהסתיימה בשוויון 16:16. במחצית השנייה מוצקין שלטה בקצב, עצרה את רעננה בהגנה ואפשרה לה לכבוש חמישה שערים בלבד עד לסיום. מירקו לוקיץ' כבש 9 שערים למארחים, מאיר אפוטה הוסיף 8 ואיתי גושן תרם 6. ג'קי מנדיל הוליך את רעננה עם 7 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully