וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני ודווין וויד תמיד בתחרות"

כוכב הקאבס ייחס חשיבות מיוחדת לניצחון קבוצתו על מיאמי, ופירגן לגארד ההיט. בריאנט: "הוכחנו שאנחנו קבוצה ממושמעת"

שני משחקי ערב יום חמישי באן.בי.איי יוכלו להפוך בסיטואציות מסויימות לקרבות פלייאוף גורליים במזרח ובמערב. קליבלנד ומיאמי הוכיחו שזה אכן יכול לקרות, ולפיניקס עוד נשאר מה להוכיח מול הלייקרס

לברון ג'יימס חגג 34 נקודות במשחק ההתקפי הפורה ביותר של קליבלנד השנה, בדרך לניצחון 104:111. לאורך כל המשחק נצמד ג'יימס אל דווין וויד, בחלק מהזמן הם התבדחו, בדקות אחרות דחפו, אבל הפרגון הגדול נשאר מההתחלה ועד לסיום. אמנם לברון היה בצד המנצח, אבל הוא לא יכל להסתיר את התרשמותו מהדאנק הענק של וייד מעל אנדרסון ורז'או ברבע הראשון. "זה היה מהלך בלתי ייאמן של שחקן ענק", אמר ג'יימס שסיפר את היריבות האישית בינו לבין וויד: "זה כמו לשחק נגד אחיך. אתה תעשה הכל כדי שהוא לא ינצח, אתה לא רוצה שהוא יתרברב על כך כל השבוע. אני ודווין וויד תמיד בתחרות, אנחנו חברים והכל, אבל על המגרש אנחנו יריבים גדולים".

דווין וויד הוסיף : "אני אוהב לשחק נגד לברון ג'יימס יותר מכל שחקן אחר בליגה. הוא מוציא ממני את המיטב, ואני מוציא ממנו את המיטב". גם שאקיל אוניל שסיים את המשחק עם 14 נקודות הצטרף למועדון המעריצים של לברון נגד וויד: "ידענו שבגלל דווין וויד זה יהיה משחק עם המון אנרגיה. היה מרגש מאוד לראות אותו ואת לברון נעים קדימה ואחורה כל הזמן".

במה שיכול להיות קרב פלייאוף במערב, הביסו הלייקרס את הסאנס 102:121 והוכיחו, לפחות עד לפעם הבאה, מי באמת הקבוצה הלוהטת במערב. קובי בריאנט הסתפק הפעם ב-29 נקודות ואמר בסיום: "עשינו את העבודה בזה ששיחקנו מרוכזים. הם ניסו לעשות הכל ואנחנו פשוט עצרנו אותם. הפגנו שליטה, בגרות ואין ספק שזה היה משחק של משמעת".

אנדרו ביינום חזר מהיעדרות של שני משחקים בגלל פציעה ואמר: "קיבלתי את הרגליים שלי בחזרה, אני טרי עכשיו. בכל מה שקשור למרפק אני אמשיך לקבל טיפולים. כואב לי קצת, אבל זה יימשך ככה לפרק זמן מסויים". בצד המפסיד אמר סטיב נאש: "ידענו שהמשחק הזה מהווה מבחן חשוב עבורנו, לצערי לא יכלנו לתת להם קרב ראוי כך שצריך לשכוח מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה. לא הצלחנו ליצור התנגדות, כנראה ששבעה משחקים בעשרה ימים בשבע ערים שונות התישו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully