וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטנגרו - ישראל הצעירה: איוניר הולך על התקפה

11.11.2009 / 11:37

אסולין, סהר, תמוז וגדיר יפתחו במשחק הנבחרת בשבת (15:00, אין שידור) במסגרת מוק' יורו 2011. איוניר: "אנחנו באים לנצח"

הנבחרת הצעירה קיימה אתמול (שישי) את האימון המסכם שלה באצטדיון "גראדסקי" שבפודגוריצה בו יערך המשחק נגד נבחרת מונטנגרו (שבת, 15:00, אין שידור), במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21, שתערך ב-2011 בדנמרק. זהו המשחק הראשון מבין שניים רצופים שמצפים לנבחרת הישראלית, שתארח ביום רביעי הקרוב את בולגריה באצטדיון רמת גן.

ישראל מדורגת במקום השני עם שבע נקודות לאחר שלושה משחקים, עם אותו מספר נקודות כמו לשבדיה שמוליכה את טבלת בית 6. עד כה סיימה הנבחרת הישראלית בתיקו ביתי 1:1 נגד קזחסטן, ניצחה בחוץ 3:4 את בולגריה והוסיפה נצחון חוץ חשוב נוסף 1:2 בקזחסטן. במחנה הישראלי מאמינים שנצחון בשבת יוציא את מונטנגרו מתמונת המאבק, ובכך ייגברו הסיכויים לסיים באחד מבין שני המקומות הראשונים ולהעפיל לשלב ההצלבה, כאשר הקרב על ראשות הבית יוכרע ככל הנראה בצמד המשחקים נגד שבדיה בשנה הבאה.

הנבחרת הגיעה למונטנגרו ללא ביבראס נאתכו שמחלים ממחלה, אייל גולסה שמתאושש מפציעה ובירם כיאל שביקש להשתחרר עקב אירוע משפחתי. שאר שחקני הסגל בריאים וכשירים וכולם נטלו חלק באימון המסכם. בתום האימון ערכה הנבחרת קבלת שבת וארוחת ערב בבית המלון, כאשר לאחר מכן ערך איוניר את התדריך הטקטי לקראת המשחק. השחקנים צפו בקטעי וידאו של מונטנגרו. איוניר הזהיר את שחקניו משאננות בעקבות היעדרותו של יובטיץ' ואמר להם: "לא חסרים להם שחקנים טובים שעוד יהיו שמות גדולים באירופה, למרות זאת, אין לנו מה להילחץ או להיבהל מהם. אנחנו באים כדי לשחק את המשחק שלנו ולנצח".

בהרכב למשחק שפורסם לקראת הצהריים לא ביצע איוניר שינויים בחלק ההגנתי, כאשר אריאל הרוש יפתח בין הקורות ודין מורי ואושרי רואש יתופקדו כבלמים במרכז ההגנה. אבי ריקן ועודד אלקיים יתופקדו בעמדות המגנים. רן אבוקרט ואלמוג כהן יפתחו בקישור האחורי כאשר בחלק הקדמי יציב איוניר חוליה התקפית במיוחד שתתבסס על הצמד הספרדי גיא אסולין ובן סהר, אליהם יצטרפו גם מוחמד גדיר וטוטו תמוז.

"יהיה משחק חוץ לא קל נגד נבחרת טובה שבבית שלה תרצה כמונו להילחם על הנקודות בעיקר משום שיש להם אותו מספר נקודות כמו שלנו", אמר איוניר לקראת המשחק. "אנחנו מאמינים ביכולת שלנו, יודעים מה הנבחרת שווה ובאים לנצח את המשחק. יש לנו סגל רחב ומצוין עם הרבה שחקנים טובים, ואנחנו נמצא פתרונות לכל דבר - יהיה לנו הרכב חזק עם ספסל טוב", הוסיף המאמן. במשחק תשפוט רביעיית שופטים מאיטליה בראשותו של השופט הראשי אנדראה די מרקו.

הרכב הנבחרת: אריאל הרוש, עודד אלקיים, דין מורי, אושרי רואש, אבי ריקן, אלמוג כהן, רן אבוקרט, גיא אסולין, מוחמד גדיר, בן סהר, טוטו תמוז.

בלי יובטיץ', עם המון מוטיבציה

בצוות המקצועי של ישראל צפו במשחקיה האחרונים של מונטנגרו והמסר שהועבר לשחקנים הוא שמדובר ביריבה פיזית מאוד, עם שחקנים חסונים שמשחקים באגרסיביות רבה. חסרונו הצפוי של כוכב הנבחרת המונטנגרית, סטבן יובטיץ' הפצוע, שמשחק בפיורנטינה האיטלקית, אמור להקל במידה רבה על שחקניו של איווניר.

מונטנגרו נחשבת לנבחרת המפתיעה של הבית. בלבד ההפסד לשבדיה בתחילת ספטמבר (2:0), שחקניו של דושאן ולאיסאבליביץ' רשמו שני ניצחונות ותיקו ונצמדו לשבדיה וישראל בראשות הבית, כשלהם 7 נקודות מארבעה משחקים. לכוכבה הפצוע של מונטנגרו, יובטיץ', רק שער אחד בקמפיין הנוכחי, בניצחון במשחק הפתיחה על קזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully