וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון: "אנחנו יכולים לנצח את כולם"

שחקנה של מכבי ת"א מעודד מה-90:92 ברומא: "יכולים לגמור ראשונים". גרשון מרוצה בעיקר מהתוצאה: "עשינו המון שגיאות"

בדקות הסיום של המשחק ברומא, מכבי נראתה מבולבלת, אובדת עצות וחדירה, לא שונה בהרבה מהיכולת שהציגה לאורך המשחק כולו. רומא הוליכה בהפרש קטן, וכל מה שהיא הייתה צריכה זה נקודות של כוכבה איבי ג'אבר מקו העונשין. פעמיים עמד הגארד האמריקאי על הקו, ופעמיים קלע רק זריקה אחת מבין שתיים. מכבי, למרות יום רע בו היא איבדה 21 כדורים ב-40 דקות, לא איבדה את הראש. אלן אנדרסון, שפתח חלש וכיפר על כך בהמשך עם 27 נקודות, מצא את אנדרו ויזנייבסקי. "ויז" עלה לשלשה גדולה וכפה שוויון 73:73. מכבי נותרה בחיים. בהארכה היו אלה אנדרסון ודורון פרקינס שסחבו את מכבי על גבם, העבירות הכבידו על נאנדו ג'נטילה וספסלו הקצר, ג'אבר החטיא שלשה מכריעה ומכבי יצאה מה"פלאלוטומטיקה" עם ניצחון חוץ גדול 90:92. בתום מחזור הרביעי מכבי עם מאזן 1:3, כשהיא מנחילה לאיטלקים הפסד בכורה באירופה העונה.

"רבע אחרון והארכה- וואו", אמר פיני גרשון בסיום. "עשינו המון שגיאות, לא ניצלנו מצבים, הכל מטעויות טיפשיות. ברבע האחרון הורידו לי שנה שנתיים מהחיים, וכבר לא נשאר לי הרבה", אמר המאמן בחיוך. "שיחקנו משחק יפה, ואסור לשכוח, לאבורל הפסידו פה 20 הפרש. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהמחצית השניה בספרד הביאה אותנו עד עכשיו. שמרנו שם טוב מאוד ומאז יצאנו בהגנה טובה לניצחונות. אמרתי שאם ננצח את המשחק הערב נצא לדברים טובים יותר".

רבות דובר באחרונה על דקות המועטות של הישראלים באירופה, והערב גיא פניני קיבל דקות משמעותיות הערב ברגעי האמת, ותרם בעיקר בהגנה אגרסיבית. "גיא כבר טוב תקופה לא קצרה", התייחס גרשון ליכולת הישראלים, "בלות'נטל היה בסדר. יניב היה בסדר בהגנה לפחות, ובוא נקווה שהם ייצאו מכאן ליתר דקות ושיהיו יותר טובים". כשנשאל מי מהנהיג שלו על המגרש, אמר המאמן: "וויז'נייבסקי לא התחיל את המשחק טוב, המשיך אותו מצוין, והחזיר אותנו למשחק. כשהכדור בידיים של אנדרסון ואיידסון דברים טובים קורים. אנדרסון נכנס לטבעת למרות הלייאפ שהוא החטיא ויכול היה לגמור את המשחק. הוא עושה דברים שלא הרבה שחקים יכולים לעשות".

גיא פניני: "היה קשה, ערב ארוך ואני שמח שהסתיים ככה. היה כיף. אני אוהב את המאני טיים ואני אוהב להיות בדקות האלה על המגרש. אני שמח שפיני מאמין בי ואני שמח שהחזרתי ושניצחנו. העיקר ההמשכיות". כשנשאל מה השתנה ברבע האחרון, אז חזרו הצהובים למשחק, אמר פניני: "האנרגיות השתנו, זה לא רק אני. כולם באו ממקום של 'לא מפסידים את המשחק הזה ומשאירים את הכל על המגרש'. גם בהארכה היו לנו דקות לא טובות אבל הבאנו את האנרגיות. ניצחון גדול, נקווה שזה ימשיך".

אלן אנדרסון, שכיכב בשורות מכבי תל אביב עם 27 נקודות, אמר בסיום: "הם היו הקבוצה הטובה ביותר בבית שלנו. זה המשחק הטוב ביותר שלי במכבי. אפילו כשהזריקות שלי לא נכנסו, הן הלכו טוב, והרגשתי טוב כשזרקתי אותן. אם אני מחטיא, אני לא חושב שאני אחטיא את הזריקה הבאה. רק רצינו להגיע אל הסל בהתקפה האחרונה, עברתי שחקן, וראיתי את ויז'נייבסקי פנוי, וזה חלק מהכדורסל. אני חושב שאנחנו יכולים להגיע למקום הראשון. כל עוד אנחנו יוצאים ומשחקים חזק, אנחנו יכולים לנצח את כולם. כל עוד אנחנו לא משחקים כמו ששיחקנו מול ויטוריה, יש לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully