וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אסור לנו להיראות ככה"

דור בלך

12.11.2009 / 23:00

מאמן הפועל ת"א לא היה מרוצה מתפקוד המחליפים. אבוטבול: "היה מרגש". עטר: "כשאפשר, אני תמיד עושה ניסיונות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב סיימה את משחקה החמישי עם מכבי נתניה בבית ד' של גביע הטוטו בתיקו 2:2 קצת מאכזב מבחינתה, שהותיר את סיכוייה לעלות לרבע גמר המעל כקלושים. הקבוצה של ראובן עטר הובילה 0:2 במחצית הראשונה, אבל האדומים השוו תוך חמש דקות במחצית השנייה, אלא שיותר מזה הם לא הצליחו לעשות.

אבוטבול: "אוקוצ'ה לא מעניין אותי"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן שהימר על הרכב מחליפים כמעט מלא, אמר בסיום המשחק: "אסור לנו להיראות ככה, ללא מוטיבציה ללא תשוקת משחק, במחצית השנייה יצאנו קדימה, זה הספיק רק ל-2:2, טוב שהיה את החצי השני".

על שחקני הספסל שזכו לדקות משחק, אמר המאמן: "במחצית השניה אני חושב שהשחקנים הוכיחו שהם ראויים והם מסוגלים, אבל במחצית הראשונה לצערי זה לא היה כך".

גולת הכותרת של המשחק הייתה חזרתו למגרשים של קשר הפועל תל אביב שי אבוטבול, שלאחר כתשעה חודשים של היעדרות שב לכר הדשא. כזכור, אבוטבול שבר את הקרסול לאחר תיקול חריף של אובודו אוקוצ'ה, אותו הוא פגש הערב במשחק.

בסיום אמר אבוטבול: "זה מרגש מאוד. נכנסו קצת לעניינים. אני נשאר לעזור לקבוצה. היתה הרגשה קשה מאוד לשבת מהצד, ורק לבוא ולהתאמן, אבל התקופה הזאת מאחורי, וצריך להסתכל קדימה. זה טבע העולם. נפצעתי, שחקנים בתקפיד שלי תפסו את המקום, ושימשיכו ככה אם זה טוב לקבוצה. תמיד כשיש מאבקים כאלה זה יכול רק לתרום לקבוצה.

אבוטבול אף התייחס לאוקוצ'ה: "אני חושב שהפציעה שלי לא מזיזה לו כל כך אבל הוא לא בראש שלי, אני מסתכל רק על הקבוצה שלנו. הוא לא הצטער בכלל אבל זה לא מעניין אותי".

עטר: "אנחנו עובדים ביסודיות ובסודיות"

מן העבר השני, בנתניה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק. מחד, הקבוצה של ראובן עטר נתנה מחצית ראשונה מצוינת, מאידך במחצית השנייה ההתלהבות שלה הצטמצמה מאוד והאדומים השוו והיו יותר טובים במחצית השנייה.

"פתחנו לא טוב במחצית השנייה", אמר ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, בסיום. "בכדורגל יש מומנטום. היתה טעות שהשוער לקח כדור שימפולסקי החזיר אליו, ואז הם כבשו. הם הגיעו למצבים והשוו, אבל בסך הכל אני מרוצה, במיוחד מהמחצית הראשונה. מבחינתי זה היה משחק טוב להמשך, גם לתרגול טקטי. כשאפשר אני תמיד עושה ניסיונות".

על האפשרות שנתניה תביא שחקן חיזוק בתקופה הקרובה, אמר המאמן: "נחכה ונראה. עובדים ביסודיות ובסודיות. מה שצריך להיות, יהיה. אני מאוד מרוצה מהסגל הקיים. יש לנו חבר'ה צעירים, והיום עוד היו שחקנים בנבחרת הצעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully