וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ת"א ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2

גוטמן העלה הרכב חסר כדי לשמור כוחות, והאדומים איבדו כמעט סיכוי לעלות לרבע. גואטה וסבע כבשו לנתניה, זהבי וחוטה איזנו

הפועל תל אביב ומכבי נתניה נפגשו הערב (חמישי) במסגרת המחזור החמישי של גביע הטוטו של ליגת העל ונפרדו בסיומו של משחק מעניין בתיקו 2:2. האדומים, שחיפשו ניצחון על מנת לשמור סיכוי להעפיל לרבע הגמר של המפעל מבית ד' בצוותא עם בית"ר ירושלים, מאבדים כמעט צ'אנס לעשות זאת. לקבוצה של ראובן עטר מלכתחילה לא היה סיכוי לעלות לשמונה הגדולות אבל היא בכל זאת נלחמה ושיחקה חזק. נתניה עלתה ליתרון משערים במחצית הראשונה של שניר גואטה (21) ואחמד סבע (40), האדומים השוו בבליץ מהיר במחצית השנייה מכיבושים של ערן זהבי (49) ויהודה חוטה (54). עקב השזרוע שנערך באצטדיון בלומפילד נערך המשחק באצטדיון רמת גן אליו הגיעו כ-1,000 צופים בלבד.

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב מול שניר גואטה שחקן מכבי נתניה. איתי חסיד
רק חזר ולא חושש ממאבקים. אבוטבול מול גואטה/איתי חסיד

אי אפשר להאשים את אלי גוטמן בהרכב המאוד חסר שהעלה. למרות הפגרה של הליגה, הרי שמאמן האדומים יודע שכעת הדבר הכי חשוב ששחקניו זקוקים לו זו מנוחה - והוא נתן להם אותה. הוא הסתכן באיבוד הסיכוי לעלות לרבע הגמר, אבל הוא בכל זאת לקח את ההזדמנות כי האמין בשחקניו.

במחצית הראשונה זה נראה כאילו האמון שנתן בהם היה מופרז מאוד. מכבי נתניה, שעלתה בהרכב כמעט מלא, עשתה ככל העולה על רוחה במשחק. היא יזמה ותקפה, הייתה חדה ומסוכנת מאוד וגם הבקיעה שני שערים. בכלל המשחק הלך בכיוון אחד, ורק קבוצה אחת נצפתה על המגרש.

למחצית השנייה עלתה קבוצה אדומה די אחרת. אותם שחקנים, שינוי תורת לחימה - יותר תעוזה, חתירה למגע ודבקות במטרה. זה הניב להפועל שני שערים מהירים, תוך חמש דקות, שהשוו את התוצאה. מכאן ואילך המשחק די התאזן, אלא ששתי הקבוצות למרות שניסו למצוא הכרעה לא הצליחו והתחלקו בנקודות.

נתניה מסיימת את משחקיה בבית עם ארבע נקודות מששה משחקים. כעת נותר לה להתמקד בדבר אחד - הליגה. לאדומים חמש נקודות, ורק חצי נס יעלה אותם על חשבון בני יהודה לשלב הבא. כעת נותר להם להתמקד בשני דברים - הליגה ואירופה.

שי אבוטבול אולי לא רווה נחת מהתוצאה, אבל אחרי תשעה חודשים של היעדרות קשר הפועל תל אביב חזר למגרשים ואף ענד את סרט הקפטן. האוהדים פרגנו לאורך המשחק לקשר שנפצע על ידי אובודו אוקוצ'ה (שעלה לשחק בדקה ה-62). אבוטבול היה פעלתן, אבל ניכר עדיין שחסר כושר משחק רב, אחרי 68 דקות לא רעות הוא הוחלף לקול תשואות האוהדים האדומים.

מהלך המשחק

דקה 5 - הזדמנות גדולה לנתניה. הכדור הורם מאגף ימין, וייסברג ניסה לעשות מספרת אבל פספס את הכדור שהגיע לשניר גואטה, ששלח ביעף נהדר כדור שזעזע את המשקוף. בהתקפה שאחר כך סבע נגח כדור מעל השער.

דקה 12 - סבע קיבל כדור נהדר ועקף את ינקו אבל מזווית קשה גלגל רע מאוד לשער, ארבעה אדומים היו כדי להגן ולהרחיק את הסכנה.

דקה 21 - גול! שרשרת טעויות בלתי נסלחות בהגנת האדומים הביאה לשער של נתניה. ינקו התבלבל, אבל קנדה תיקן, דואני המשיך כשמסר את הכדור היישר לגואטה. האחרון עשה דאבל פס עם וייסברג והגיע לאחד על אחד קל מול ינקו, מולו שלח בקלות פנימה, 0:1 לנתניה.

דקה 24 - עוד הזדמנות לנתניה, סבע פרץ משמאל, עבר שחקן ושלח כדור מסובב, ששרק ליד קורת השער של ינקו.

דקה 35 - ווצ'יצ'ביץ' הכניס כדור מצוין לזנדבר בתוך הרחבה, אבל האחרון התבלבל עם הכדור וליפשיץ יצא וקלט.

דקה 40 - גול! נתניה הכפילה את יתרונה כאשר סבע היה ראשון לעלות לכדור חופשי כדי לנגוח מעל ידיו של ינקו האומלל, 0:2 לנתניה.

דקה 46 - זהבי שלח כדור טוב ללאלה ומרעי, אבל שניהם התבלבלו ולא הצליחו לכבוש, כאשר הכדור חמק לבסוף חמק ליד הקורה של נתניה.

דקה 49 - גול! האדומים קיבלו בעיטה בלתי ישירה בתוך הרחבה מכ-12 מטרים, לאחר שליפשיץ תפס כדור שהוחזר לו על ידי ימפולסקי. אבוטבול הוריד קטנה לזהבי, ששלח כדור מתוחכם לפינה, הפועל צימקה ל-2:1.

דקה 54 - גול! הבליץ התל אביבי נמשך והשתלם. קנדה העלה כדור מסובב גבוה, דואני נגח לשער, מגן נתנייתי הרחיק מהקו, חוטה היה הראשון לשלוח את הריבאונד מחמישה מטרים פנימה, האדומים השוו ל-2:2.

דקה 75 - טעות נוספת בהגנת האדומים כמעט הביאה לעוד שער של נתניה.

דקה 78 - טגה קיבל כדור מצוין ובעט מכ-20 מטרים כדור לא חזק ולא מדויק, ינקו עצר טוב.

הרכב הפועל תל אביב: אריק ינקו, עמרי קנדה, יהודה חוטה, רמי דואני (דני בונדר, 80), גל שיש, שי אבוטבול (רועי גורדנה, 68), זוראב מנטשאשוילי, מיכאל זנדברג (סהר בנבנישתי, 75), נמניה ווצ'יצ'ביץ (ויקטור מרעי, 46), ערן זהבי, מהראן לאלה.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ (טארק נטור, 77), קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן (סטיבן אופיי, 64), טל מעבי, רביד גזל, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, שלו מנשה (ריף מסיקה, 57), אחמד סבע (אמייה טגה, 72), אלון וייסברג (אובודו אוקוצ'ה, 62).

אוהדי הפועל תל אביב. איתי חסיד
לא הרבה, אבל בכל זאת חלק קטן מהם הגיע. אוהדי הפועל תל אביב/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully