וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט פוטר מניו אורלינס

סקוט, שנבחר למאמן העונה ב-2008, עוזב לאחר שההורנטס פתחו עם מאזן 6:3 את העונה. הג'נרל מנג'ר, ג'ף באוור, יחליפו

כל חובב של הליגה הטובה בעולם יודע כי אין הרבה משמעות למשחקים שפותחים את העונה. גם קבוצות גדולות כמו קליבלנד, בוסטון והלייקרס סופגות הפסדים פה ושם, אבל עושה רושם שלפחות בניו אורלינס, סבלנות היא לא התכונה הדומיננטית ביותר העונה. ההורנטס החליטו הערב (חמישי) לפטר את מאמנם, ביירון סקוט, אחרי 9 משחקים בלבד. ניו אורלינס פתחה בצורה חלשה את העונה, ומחזיקה במאזן 6:3. מי שיחליף את סקוט על הקווים הוא לא אחר מאשר הג'נרל מנג'ר של המועדון, ג'ף באוור, כשטים פלויד יסייע לו כעוזר מאמן.

הבעלים של המועדון, ג'ורג' שין הודה לסקוט על התרומה שלו עד כה, אבל הוסיף: "באוור מכיר את הקבוצה הזו יותר טוב מכל אחד, וייתן לנו את ההזדמנות הטובה ביותר להגיע למטרות שלנו העונה". מהן המטרות שללו, עדיין לא ברור. ההורנטס ביצעו טרייד לפני תחילת העונה, אז שלחו את טייסון צ'נדלר לשארלוט, בתמורה לאמקה אוקפור, אבל בסך הכל לא עשו דבר כדי להתחזק ולעמוד יחד עם שאר אריות הליגה. בנוסף, המועדון נמצא כרגע עם 3 מיליון דולרים מעל למס המותרות, ונראה שגם לבאוור החיים לא עומדים להיות פשוטים.

סקוט דווקא ייזכר לטובה בניו אורלינס, לאחר שב-2008 זכה בתואר מאמן העונה, אז הוליך את ההורנטס למאזן 26:56, והיה רחוק משחק בודד מעלייה לגמר המערב, אך נחל הפסד לסאן אנטוניו. בעונה הקודמת התמודדה ניו אורלינס עם פציעות רבות, ונפלה למאזן 33:49, בדרך להפסד בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי דנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully