וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שמיניות באוויר

הפועל ראשון לציון שמרה על מאזן מושלם של 8 ניצחונות מ-8 משחקים, אחרי עוד ניצחון, 27:34 על מכבי עירוני פתח תקוה

המחזור השמיני בליגת העל לגברים בכדוריד נפתח הערב (חמישי) עם משחק יחיד בין סגנית האלופה, הפועל ראשון לציון, ומכבי עירוני פתח תקווה באולם העירוני בראשון לציון. המארחים הגיעו עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות משבעה משחקים. פתח תקווה לעומתה, עם מאמן חדש (דושקו מילינוביץ') השיגה עד כה שני ניצחונות, ובסיום הערב נותרה ראשון עם מאזן מושלם, לאחר ניצחון 27:34.

דווקא האורחים עלו ליתרון של 0:1 מהיר, מידיו של מושיקו סעד, אך נאלצו להתמודד ללא המרכז המוכשר, שנפצע מיד לאחר מכן, וכרגע אף קיים חשש כי הוא סובל מקרע במפשעה וייעדר תקופה ארוכה. המארחים השתלטו משלב זה על המשחק והובילו בהפרשים קטנים. שתי הקבוצות הרבו לאבד כדורים, כשפתח תקווה חתומה על 17 איבודים בכל המשחק בעוד ראשון לציון עמדה על 11. למחצית ירדה ראשון לציון למחצית ביתרון 12:16.

במחצית השנייה המגמה לא השתנתה, כשראשון עולה לקראת הסיום ליתרון של שמונה שערים, עם משחק טוב של עידן מימון, שסיים את המשחק עם 11 שערים (5 מ-5 בפנדלים). הכובשים המובילים לראשון: מימון 11, שחר מיארה עם שמונה שערים ואנדריי ויסוק עם חמישה שערים וללא החטאה. בפתח תקווה הרבו לכבוש מאנדיי סאט, עם 12 שערים מתוך 20 ניסיונות, וסאשה צ'ודנובסקי, עם שבעה שערים.

המחזור יימשך מחר עם שני משחקים, כשהפועל רמת גן תארח את אס"א תל אביב (האולם העירוני ברמת גן, 16:00) ומכבי קריית מוצקין את מכבי רעננה (אולם 'גושן' קריית מוצקין, 16:30). מחר ייערך גם המפגש המסקרן בין מכבי ראשון לציון לפלנסבורג הגרמנית, במסגרת הסיבוב השלישי של גביע ההתאחדות האירופית (בית מכבי ראשל"צ, 16:00, ספורט 5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully