וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאכל את המילים שלך

כתב השיקגו טריביון הכריז כי ג'ואקים נואה לא יהיה שחקן. 3 שנים אחר כך הוא נאלץ לאכול את המילים שלו, עם סלסה

ישנם שחקנים רבים שמשתמשים בביקורת שמוטחת כנגדם, או בחוסר אמונה של אנשים כלפיהם, כאפקט להגברת המוטיבציה. ג'ואקים נואה, שחקנה של השיקגו בולס בוודאי עשה זאת בעונתו הראשונה בעיר הרוחות, אבל עכשיו הוא גם קוצר את הפירות. או יותר נכון, את גזרי העיתון. הכירו את ריק מוריסי, כתב ה'שיקגו טריביון', שבערב דראפט 2007, רגע לאחר שהבולס לקחו את נואה בבחירה התשיעית, התיישב ליד המקלדת, וכתש את הבחירה של הבולס ואת השחקן לאבק. "הוא לא מסוגל לשחק", כתב מוריסי, "הוא רך. יש לו יכולת קליעה של ילד בכיתה ד', והוא פשוט לא מספיק טוב".

כמו כתבים רבים, מוריסי היה בטוח ב-100 אחוזים בצדקתו. עד כדי כך הוא היה בטוח, שהוא ציין בהמשך הטור כי אם תוך 3 שנים יוכיח נואה כי הוא שחקן לגיטימי, מוריסי יטבול את הטור שלו בסלסה, ויאכל אותו. 3 שנים מאוחר יותר, נפגשו מוריסי, נואה והמצלמה באולם האימונים של הבולס, לארוחת צהריים מוקדמת, במהלכה ביצע העיתונאי את החלק שלו בעיסקה, ואכל את מילותיו שלו, בצירוף רוטב. אלא שנואה לא רק רצה להעמיד את מוריסי על טעותו הקשה, ולהוכיח כי הוא שחקן לגיטימי, אלא גם לשלוח מסר לשחקנים החדשים בליגה.

"קראתי לרוקי שלנו, ג'יימס ג'ונסון, כדי שיראה את זה. תמיד יהיו אנשים שישנאו אותך או שישפטו אותך, ואני חושב שחשוב שהוא ילמד. זאת השנה השלישית שלי, ואתה לומד מהטעויות שלך". מה שבטוח הוא, שמוריסי עצמו כבר מצטער. "למדתי מהטעויות שלי", אמר הכתב, רגע לפני שהעיתון נגזר, נטבל בסלסה, ונאכל על ידיו, תוך כדי שנואה מרקד בשמחה מאחוריו. נואה, אגב, העמיד עד כה ממוצעים של 6.9 נקודות למשחק ו-6.9 ריבאונדים למשחק בקריירה, כשהעונה הוא עומד על 11.5 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully