וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: דינמו מחצה את הפועל תל אביב

קבוצתו של רועי אייזנברג הובסה 109:60 במשחקה הראשון ביורוקאפ. אייזנברג: "דינמו גדולה מאיתנו ב-5 או 6 מידות"

נשות הפועל תל אביב ידעו שמשחק הפתיחה שלהן במסגרת היורוקאפ לא עומד להיות קל במיוחד, אבל ספק אם מישהו שם חשב שהמצב יהיה כל כך לא נעים בסיום הערב (חמישי). קבוצתו של רועי אייזנבג יצאה לרוסיה למשחק מול דינמו מוסקבה החזקה, וחזרה עם תבוסה גדולה, 109:60. הפועל דווקא היתה חזק בתמונה ברבע הראשון, אבל הרוסיות פתחו פער של 9 בסיום הרבע, ופתחו מבערים לקראת סיום המחצית, אותה סיימו ביתרון 24.

אם היה נדמה כי דינמו תוריד הילוך במחצית השניה, הרי שההיפך הוא הנכון. הרוסיות הגדילו את הפער, והאדומות התפרקו לחלוטין ברבע האחרון, בו קלעו רק 9 נקודות אל מול 24 של דינמו, בדרך לתבוסה משפילה של 49 הפרש. מארינה קוזינה הוליכה את קלעיות דינמו עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד אנה מיכיבה קלעה 17. הפועל תל אביב קיבלה בעיקר את ראנדי הנרי עם 19 נקודות, ונטסה איבנצ'ביץ' קלעה 16.

"בשלב הזה של העונה, דינמו גדולה מאיתנו ב-5 או 6 מידות", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב, רועי אייזנברג, "אבל בעוד חודש אנחנו נשנה את המצב". גם ראנדי הנרי, שהיתה היחידה שתיפקדה בקבוצה, נשמעה מעט בהלם בסיום: "זה היה משחק מטורף. זאת דרך רעה מאוד להתחיל, אבל זה נתן לנו להבין מה אנחנו צריכות לעשות כדי להתכונן למשחקים הבאים באירופה".

* במשחק השלמה מהמחזור השלישי גברה אס"א ירושלים על אליצור חולון 58:74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully