וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל ראשל"צ עלתה לחצי הגמר

ניצחה בחוץ 0:1 את נצרת עילית, והצטרפה לנס ציונה, שניצחה 0:2 את מכבי הרצליה, והכח, שגברה בפנדלים (4:6) על רמה"ש

סקציה נס ציונה והכח עמידר רמת גן מצאו את מקומן בחצי הגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, לאחר שהשיגו היום (שישי) ניצחונות על יריבותיהן. משחק נוסף ייערך ביום שבת, כאשר תמונת חצי הגמר תושלם עם משחק שייערך ביום שני.

המשחק הראשון שפתח את ההתמודדויות נערך ביום שישי, בו הצליחה הכח עמידר רמת גן לגבור בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים על עירוני רמת השרון 4:6, ולהעפיל לחצי הגמר. במשחק נוסף, לא הזדקקה סקציה נס ציונה להארכה ופנדלים כשניצחה בתום 90 דקות 0:2 על מכבי הרצליה.

ביום שבת, הצטרפה הפועל ראשון לציון לשתי העולות הקודמות, זאת לאחר שגברה בחוץ 0:1 על הפועל נצרת עילית. המשחק האחרון בשלב יפגיש ביום שני את עירוני קרית שמונה ועירוני בת ים.

המשחקים ייערכו בשיטת גביע, כאשר הארכה ובעיטות הכרעה מ-11 מטרים יתקיימו במידת הצורך. ארבע המנצחות יעפילו לחצי הגמר שייערך ב-1-2 לחודש דצמבר.

עירוני רמת השרון - הכח עמידר ר"ג 6:4 בפנדלים (1:1 בתום 120 דקות)

שתי הקבוצות נפגשו בבית המוקדם, כאשר הכח סיימה ראשונה ורמת השרון שנייה. רמת השרון ניצחה במשחק אחד כאשר משחק נוסף הסתיים בתיקו ללא שערים, אלא שבמשחק החשוב יותר, רבע הגמר, גברה הקבוצה של רונן ויינשטיין על זאת של יהודה זגורי.

קרב הקצוות (רמת השרון מדורגת ראשונה בליגה, הכח אחרונה) הסתיים ב-1:1 בתום 90 דקות, כאשר הכח עלתה ראשונה על הלוח לאחר חצי שעה של משחק, משה בן לולו כבש. תשע דקות לאחר מכן גורקה צ'קטיאני איזן את התוצאה שנשמרה עד סיום המשחק וגם לאחר הארכה. רגליהם של שחקני הכח עמדו להם בבעיטת ההכרעה מ-11 מטרים, שהעלו אותם לבסוף לחצי הגמר. אם לא חזרה לליגת העל, אולי זכייה בגביע הטוטו.

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה 2:0

הקבוצה האורחת המשיכה את המומנטום שלה במפעל, לאחר שסיימה את הבית המוקדם ראשונה עם 11 נקודות, כאשר העפילה לחצי הגמר לאחר ניצחון על הקבוצה הביתית.

בדקה ה-23 אופיר חיים החמיץ פנדל עבור מכבי הרצליה, כאשר בדקה ה-55 זיו כבדה, בניגוד לחיים, השכיל לכבוש לסקציה את בעיטת 11 המטרים שקיבלה קבוצתו. שש דקות לסיום אלירן שערי הכפיל את היתרון וחתם את העלייה של סקציה לשלב הבא.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 1:0

בליגה ראשון לציון די מקרטעת כאשר היא מדורגת רק במקום ה-12 עם תשע נקודות בלבד, לעומת זאת בגביע הטוטו הקבוצה מהשפלה מצטיינת כשהיא סיימה את את הבית המוקדם עם המאזן הטוב ביותר במפעל, שכלל חמישה ניצחונות מול הפסד אחד בלבד.

ראשון לציון המשיכה ביכולת הטובה שלה במפעל, כאשר הבטיחה גם היא, נוסף על סקציה נס ציונה והכח עמידר רמת גן את מקומה בחצי הגמר. הקבוצה של יעקב הלל הסתייעה בשער בודד של אלירן אפריאט בדקה ה-68. אפריאט קיבל כדור ממסאיי דגו ומול השוער אבי איבגי השחיל לו בין רגליו כדי לכבוש ולקבוע ניצחון לראשון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully