וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז: אנדי כבר לא רם

אנדי מארי הפסיד לסטפאנק והודח מהטורניר, נדאל הדיח את רוברדו ויתמודד מול צונגה. אנדי רם ונול הודחו בזוגות

לאחר הדחתו המפתיעה של רוג'ר פדרר בטורניר המאסטרס בפריז (סך פרסים: 2.75 מיליון דולר), המשיכו מיטב הטניסאים בעולם היום (חמישי) להיאבק על העלייה לרבע הגמר.

רובין סודרלינג המשיך את כושרו הטוב כשהדיח את ניקולאי דוידנקו הרוסי אחרי משחק לא פשוט. השבדי ניצח 3:6, 6:3, 4:6 ועלה ל-8 האחרונים. סודרלינג לחץ כבר מהפתיחה על הרוסי שדורג 6 בטורניר, שבר את ההגשותיו, בעוד דוידנקו התקשה מאוד ונכנע, אבל שב לחיים במערכה השניה, אז כבר הצליח להכניס את מרבית ההגשות הראשונות שלו. אלא שהשבדי לא ויתר, ובמערכה המכריעה עשה את העבודה כדי לעלות לשמונת האחרונים, שם יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'.

ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של אנדי מארי. הבריטי שדורג 4 בטורניר אמנם ניצח בקלות את המערכה הראשונה שלו מול ראדק סטפאנק, אבל אז הצ'כי התעורר לחיים, ושייט לניצחון נאה, 6:1, 3:6, 4:6, בדרך למפגש מול חואן מרטין דל פוטרו, שנהנה מפרישתו של פרננדו גונזאלס במצב של 1:1 במערכות.

המאורע של היום באולם בברסי היה המפגש של שני הצרפתים, ג'ו וילפרד צונגה וז'יל סימון, כשרק אחד מהם היה יכול להבטיח את מקומו ברבע הגמר. סימון ניסה בכל כוחו לעמוד בפני המתקפות של צונגה, אבל לא היה יכול ליריבו העדיף, והפסיד בתוך פחות משעה. צונגה ניצח 2:6, 3:6, ויפגוש בשלב הבא את רפאל נדאל. המדורג 2 בטורניר גבר על בן ארצו, טומי רוברד, אבל לא לפני שנאלץ לעבוד קשה. נדאל ניצח את המערכה הראשונה 3:6, אבל רוברדו חזר לעצמו, ניצח 3:6 בעצמו וכפה מערכה שלישית, בה ניצח לבסוף נדאל בשובר שיוויון 5:7. . בדרבי צרפתי נוסף גבר גאל מונפילס על ג'וליאן בנטאו 4:6, 3:6, ויפגוש את מארין סיליץ' ברבע הגמר.

הקהל המקומי קיווה להפתעה של ארנו קלמון, לאחר שהצרפתי המקומי גבר על טומי האס בסיבוב הקודם, אבל כשמדובר בנובאק דג'וקוביץ' שום דבר לא מגיע בקלות. הסרבי גם לא נתן למקומיים יותר מדי זמן להתפעל מהמשחק, שהסתיים כבר לאחר שעה ורבע, כשדג'וקוביץ' מנצח בקלילות 2:6, 2:6, וכאמור יפגוש בשלב הבא את סודרלינג.

מי שכן נאלץ להתאמץ קשות כדי לעלות לשב הבא היה מארין סיליץ' הקרואטי, שגבר במשחק מתיש על פרננדו ורדאסקו 6:3, 3:6, 4:6. הספרדי דווקא פתח טוב, וניצל אחוזי הגשה ראשונה גבוהים גבר לזכות במערכה הראשונה, אבל סיליץ' חזר לעצמו במערכה השניה, וניצל את המומנטום כדי לשבור את הספרדי, ולזכות בשתי המערכות הבאות ובמשחק.

בזוגות, המשיך אנדי רם את היכולת החלשה שלו, כשהודח עם בן זוגו האוסטרי, ג'וליאן נול, בסיבוב השני אליו הגיעו באופן אוטומטי, לגרמני פיליפ קולשרבייר וכריסטופר קאס. הצמד הישראלי-אוסטרי, שדורג 6 בטורניר, נתנו פייט, אבל לא יכלו לגרמנים ונחלו הפסד 6:4, 7:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully