וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה: ה"אל קלאסיקו" ישודר גם בבתי קולנוע

בעלת הזכויות על הלה ליגה הודיעה כי כיאה ליצירת אמנות, גם המפגש בין ריאל לבארסה ישודר על המסך הגדול בספרד

דמיינו אולם חשוך, כורסאות נוחות, סאונד מטורף במערכת סראונד, ועל המסך הענק משודר משחק כדורגל בשידור ישיר. נשמע מרגש? ובכן, מתברר שלא רק אתם חושבים שה"אל קלאסיקו" הוא יצירת אמנות שראויה לכאלה תנאים: חברת "מדיהפרו", שמחזיקה בזכויות לליגה הספרדית, הודיעה כי משחק הצמרת בין ריאל מדריד לברצלונה ישודר גם בבתי קולנוע ברחבי המדינה.

המשחק, שמתוכנן ל-29 בנובמבר, מעורר עניין עצום במדינה (וכמובן בכל העולם), וראשי החברה הודיעו כי הם מתכננים מהלך מהפכני, שבו ישודר המשחק על המסך הגדול תמורת סכום זהה למחירו של כרטיס קולנוע רגיל. "עד עכשיו אף אחד לא הציג כדורגל בצורה הזאת", אמר יו"ר מדיהפרו חואמה רורס, "יהיה יפה לראות את המשחק על מסך הענק עם הסאונד המיוחד של הקולנוע".

כרגע נמסר כי המשחק ישודר בבתי קולנוע של החברות קינפוליס, ילמו וסינסה.

גוטי שוב פותח את הפה

המצב של ריאל מדריד רחוק מלהיות משביע רצון ואחרי הכסף הרב שהושקע בקבוצה בקיץ, מחפשים כולם בעיקר הסברים. מי שדואג לתת תובנה מעניינת הוא גוטי, שתולה את מרבית האשמה בזרים, שלטענתו לא מבינים את הערך של המועדון, ודיבר על כך בראיון שהעניק ל'אינטרקונומיה TV'. "חלק מהזרים לא מבינים את הערך של ריאל מדריד". על המצב הנזיל של מנואל פלגריני, הוא אומר: "זה מצב קשה עבור שני הצדדים", אמר ורמז על שביעות הרצון המוגבלת ממאמן ריאל.

גוטי, שעדיין לא ברור מה טומן עתידו והאם הוא יהיה חלק מריאל, חשף מבלי לחשוש שהוא אוהב לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. "אני בחור שאף פעם לא עוצר, יום ולילה", הוא אמר. "אני אוהב ליהנות בלילה עם חברים. כשאני אהיה בן 60, אני לא אלך לדיסקו עד שש בבוקר, אבל עכשיו כן".

* נשיא ריאל לשעבר לורנצו סאנז נעצר במשטרה הספרדית בחשד לייבוא לא חוקי של עבודות אמנות.

עדכון ראשון: 11:30
עדכון אחרון: 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully