וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון הושעה לארבעה משחקים, שניים בפועל

יום רע למנג'ר היונייטד. לאחר שנאני יצא נגדו בפומבי, הוא ספג עונש כבד בעקבות השתלחותו בשופט לאחר ה-2:2 עם סנדרלנד

כנראה שאפילו לדייני ההתאחדות האנגלית לכדורגל נמאס מהערותיו של אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, והשתלחויותיו החוזרות ונשנות בשופטים. היום (חמישי) ספג המנג'ר עונש כבד, כאשר הושעה לארבעה משחקים, שניים מהם על תנאי עד סוף העונה הבאה (2010/11). כמו כן, נקנס פרגוסון בסכום של 20 אלף ליש"ט (33,150 אלף דולר) וספג נזיפה.

בשימוע שנערך למנג'ר הסקוטי הוותיק, בו הוא נדון בפני פאנל של ארבעה שופטים, הוא הודה בהאשמות שיוחסו לו לגבי הביקורת שהטיח בשופט המשחק אלן ווילי בתיקו 2:2 של היונייטד נגד סנדרלנד באולד טראפורד ב-3 באוקטובר.

כזכור, פרגי הטיח ביקורת קשה בשופט כשאמר עליו: "הוא לא בכושר. זו הסיבה למשחק הזה. אתה רואה שופטים מחו"ל שנמצאים בכושר כמו כלבים רוצחים. יש שופטים טובים אצלנו שנמצאים בכושר, אבל הוא לא היה בכושר, זה מגוחך".

"כל חבר בפאנל מכיר במעלות של סר פרגוסון ובהישגיו לאורך ההיסטוריה במשחק", אמר פיטר גריפית'ס, ראש הוועדה שדנה את המנג'ר. "עם זאת, הובהר לאלכס שהתנהגות כזו תגרום לו לשאת בהשלכות. הוועדה דנה בדבריו של פרגוסון ובהקשר שם נאמרו. הוא לא היה צריך לומר את הדברים שאמר".

נאני: "פרגוסון הוא אדם מורכב"

צרות באות בצרורות אומרים, וכנראה שצודקים. אחרי ההפסד לצ'לסי השבוע בליגה (1:0) נראה שגם מאחורי הקלעים לא ממש הכל ורוד במנצ'סטר יונייטד. מי שדאג להראות לנו זאת זה נאני, שחקן יונייטד שהפך לשחקן ספסל אצל אלכס פרגוסון וכעת פותח פה על המאמן שלו. למרות שכונה 'כריסטיאנו רונאלדו החדש' כשעבר מספורטינג ליסבון ב-2007 וגם אחרי שרונאלדו האמיתי עזב לריאל מדריד, נאני עדיין מתקשה למצוא את מקומו אצל האלופה.

בראיון שהעניק לעיתון פורטוגלי, נאני נשאל אם הוא מרגיש שהוא מתקשה להסתדר באולד טראפורד, ועל כך אמר: "כמו שזה נראה כרגע, אני חושב כך". בהמשך הוא גם מסביר: "אנשים מצפים ליותר ממני וזה לא פשוט, אבל הם גם לא עושים מה שהם אומרים שהם הולכים לעשות. אני יודע שהיה יותר טוב אם הייתי כובש יותר שערים".

"אני יכול לשחק בצורה מרהיבה, אבל אף אחד לא מבטיח לי שאני אפתח במשחק הבא", הוא הוסיף בכעס. "זה הורס לך את הביטחון. לא שיחקתי במשחקים החשובים, נגד ליברפול, מנצ'סטר סיטי או טוטנהאם. לא לשחק במשחקים האלה זה משהו שגורם לי לעצב, אבל בינתיים אני לא שוקל לעזוב".

באופן ספציפי יותר אמר נאני על המאמן שלו במנצ'סטר יונייטד: "פרגוסון הוא אדם מאוד מורכב. הוא קשה. אם דברים הולכים בסדר, אז הם בסדר, אבל כשהוא חושב שמשהו לא בסדר, הכל נדפק. הוא יכול לעבור ממצב שהוא משבח אותך למצב שהוא פשוט מכסח אותך במעבר של דקות. אם זה קרה לי? ברור. הוא יגיד: 'נאני, איך אתה מסוגל להחמיץ את זה או את זה'?. הוא צועק על שחקנים לפני כולם. אף אחד לא בורח, כולם באותו מצב. גיגס ונוויל סובלים ממנו הכי הרבה מכיוון שהם בעלי הניסיון הרב ביותר".

עדכון ראשון 9:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully