וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת פשרה: שרף ימונה למנהל המקצועי בלבד

11.11.2009 / 23:03

למרות התעקשותם של שי שני ואיתן רוב, מינויו של שרף לתפקיד יושב ראש הועדה המקצועית לא צפוי להיות מאושר

אחרי היום הסוער שעבר אמש (שלישי) על איגוד הכדורסל, מסתמן כי ראשי האיגוד יגיעו לפשרה עם המתנגדים למינויו של צביקה שרף, לפיה ימונה שרף למנהל המקצועי של נבחרות ישראל, ואדם אחר ימונה ליושב ראש הועדה המקצועית.

כזכור, אמש התקיימה ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל ובה העלו היו"ר שי שני ויו"ר המתפטר של הועדה המקצועית איתן רוב להצבעה את ההצעה למינויו הכפול של שרף לשני התפקידים, אך בשל ההתנגדות הרבה של חברי ההנהלה העניין כלל לא הובא לידי הצבעה. המתנגדים טענו כי מדובר בניגוד אינטרסים, ותמכו במינויו של שרף למנהל מקצועי בלבד, אך שני ורוב סירבו להפריד בין התפקידים, ובכך נפלה ההצעה אמש.

לאחר שיחות שקיימו היום שני הצדדים, הבינו ראשי האיגוד שאין מנוס מלהפריד בין שני התפקידים, וישיבה בה יובא מינויו של שרף למנהל המקצועי צפויה בקרוב. עד כה לא נתן שרף את אישורו למינוי, אך מסתמן כי הוא יעשה זאת בימים הקרובים. מי שממלא את מקומו של רוב בשלב זה הוא מנהל נבחרת ישראל מומו לוצקי.

באיגוד הכדורסל יפעלו במהירות על מנת למנות את שרף כדי שיוכל להתחיל למנות מאמנים לנבחרת הבוגרת ולנבחרות הצעירות ולהתחיל את פעילותן. נבחרת ישראל אמורה להשתתף בסוף חודש דצמבר בטורניר חג המולד המסורתי באמסטרדם, ונכון להיום לא ברור עם איזה סגל היא תצא לטורניר והאם בכלל תצא אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully