וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: יאללה, אין לי זמן

בורוסיס קלע 23 נק' ב-12 דק', אולימפיאקוס ניצחה 90:105 את פילזן. ריטאס הביסה את פרטיזן, חימקי ניצחה במילאנו

בזמן שמכבי תל אביב נאבקה ברומא האיטלקית, נסגר גם שאר המחזור ביורוליג, כשבמוקד עמד הניצחון הגדול של אולימפיאקוס על אפס פילזן 90:105, שממצב את היוונים במקום השני בבית ב'. עוד קודם לכן, התאוששה ריטאס וילנה מהתבוסה במחזור הקודם ליוונים, כשהתפוצצו על פרטיזן בלגרד, 56:78. מילאנו ממשיכה את השקיעה האיטית שלה, עם הפסד ביתי לחימקי מוסקבה, 72:68.

בית ב'

אולימפיאקוס - אפס פילזן 90:105

מאבק בין קבוצה טורקית ליוונית הוא תמיד חם, וגם הפעם, בהיכל השלום והאחווה, היה לא מעט דם רע. הקהל היווני לא היה מרוצה מהפתיחה של קבוצתו, שירדה בפיגור 3 בסיום הרבע הראשון, והצליחה רק לצמק מעט, בעוד פילזן יורדת למחצית ביתרון 46:48, תודות לדקות טובות של איגור ראקוצ'ביץ'. ינאקיס כנראה ירד על שחקניו בחדר ההלבשה, כיוון שלמחצית השניה כבר עלתה אולימפיאקוס עם הרבה יותר אנרגיה, תקפה את הסל, ועלתה ליתרון 7, כשאת המגמה מוביל בורוסיס, שפשוט לא החטיא. את הרבע האחרון פתחו המארחים בריצת 9:16, ופילזן ראתה את המשחק בורח לה מהידיים.

איוניס בורוסיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 23 נקודות (100 אחוזים מהשדה), לינאס קלייזה קלע 20 ולקח 11 ריבאונדים בועד ואסילופולוס קלע 18 משלו. ניקולה וויצ'יץ' קלע 10 נקודות וחילק 5 אסיסטים, בעוד יותם הלפרין רשם רק 3 נקודות ב-15 דקות. לפילזן: מריו קאסון (12 ריבאונדים) ואיגור ראקוצ'ביץ' 15 נקודות כל אחד.

ריטאס וילנה - פרטיזן בלגרד 56:78

בריטאס וילנה הפנימו היטב את המסר מהמשחק הקודם, אז הובסו על ידי אולימפיאקוס היוונית, והערב הם כבר נראו אחרת לגמרי. רבע ראשון התקפי מצויין של המארחים הוביל אותם ליתרון מוקדם, ובמחצית הוליכה ריטאס ביתרון 5. או אז הגיעו 10 הדקות המשמעותיות במשחק, אז עצרו המארחים את פרטיזן על 7 נקודות בלבד, בדרך ל-22 משלהם. פרטיזן המשיכה את תצוגת הנפל עם רבע אחרון של 10 נקודות, ועם משחק שכזה, אי אפשר לחלום על ניצחון.

מרטינאס גצ'ביצ'יוס הוליך את קלעי ריטאס עם 19 נקודות וחילק גם 5 אסיסטים, דונאטאס זאבאקס קלע 13 וארון באיינס ומילנקו בייליצ'ה הוסיפו 12 כל אחד. לפרטיזן: בו מקאליב ואלכסנדר מאריץ' 16 נקודות כל אחד.

בית ד'

ארמני מילאנו - חימקי מוסקבה 72:68

משהו רע מאוד עובר על מילאנו, שדווקא אותתה בתחילת העונה כי היא עלולה לגרום ללא מעט בעיות. אלא שמאז הגיעו גם שני הפסדים, אחד מהם לסופוט החלשה, ועתה מגיע גם הפסד ביתי לחימקי. המארחים דווקא פתחו טוב והסתמכו על יכולת של מוריס פינלי המצויין, בדרך ליתרון 4 בהפסקה. חימקי התעוררה ברבע השלישי ונטלה את היתרון לקראת הרבע האחרון. או אז הגיע קית' לנגפורד, ובעזרתו של קלי מקארתי, הצליחו לפתוח פער של 5 דקה לסיום, ממנו האיטלקים כבר לא הצליחו לחזור.

לנגפורד הוליך את קלעי חימקי מוסקבה עם 17 נקודות בצירוף 5 ריבאונדים, קלי מקארתי היה מצויין עם 14 (4 מ-5 לשלוש) בעוד קרלוס קבזאס שם 12 משלו. למילאנו: מוריס פינלי 19, יונאס מאצ'יוליס ומרקו מורדנטה 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully