וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם קלנסי חתם בבני השרון

11.11.2009 / 19:31

הפורוורד המנוסה יגיע לקבוצה של שמיר במקומו של מאט הריאז. יוגב אוחיון הפצוע יחמיץ את משחקה של ירושלים מול בני השרון

בני השרון החתימה הערב (רביעי) את הפורוורד סם קלנסי עד סיום העונה. קלנסי (29, 2.02 מ') יחליף את הסנטר מאט הריאז, שלא השתלב בקבוצה מאז הגיע בתחילת העונה ולא הצליח לבוא לידי ביטוי לצידו של שון ג'יימס. קלנסי ינחת בארץ כבר מחר וישחק במחזור הבא מול הפועל ירושלים.

בשמונה השנים האחרונות הספיק קלנסי לעבור בספרד בויאדוליד ומנרסה, בצרפת בלה מאן וברוסיה בקאזאן ובסמארה, בה שיחק בשנה החולפת ורשם 10.3 נקודות ו-6.9 ריבאונדים.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר לאחר ההחתמה: "השחרור של מאט לא בא לנו בקלות, לצערנו הסיטואציה שנוצרה בקבוצה היא כזאת שבדיעבד הסתבר לנו שאנחנו צריכים שחקן בסגנון שונה. אנחנו מאמינים שהצירוף של קלנסי יעזור לנו לקבל קצת יותר נפח, עוצמה ואגרסיביות שהייתה חסרה לקבוצה. היינו צריכים מישהו עם נוכחות מתחת לסלים ומשחק פנים דומיננטי ואנחנו מאמינים שקלנסי יוכל לספק זאת. הוא שחקן עם ניסיון רב ברמות הגבוהות באירופה, והוא מגיע אלינו מאד רעב להצלחה".

אוחיון יחמיץ את המשחק מול בני השרון

שחקנה של הפועל ירושלים יוגב אוחיון, יחמיץ את משחק הליגה ביום ראשון מול בני השרון. הרכז הירושלמי שנפגע ברבע הראשון במשחק הניצחון על הפועל חולון שלשום, עבר בדיקה והסתבר כי הפגיעה בקרסולו חמורה משחשבו בהתחלה והוא הצטווה לנוח עד תחילת השבוע הבא. אוחיון סבל הקיץ מפגיעה בקרסולו השני, מה שמנע ממנו את ההשתתפות באליפות אירופה בפולין.

בקבוצה יעשו מאמצים ביום ראשון להכשיר את אוחיון, אך גם במידה והוא יוכשר, הוא לא צפוי לשחק יותר מדי. בקבוצה פוסלים בשלב זה צירוף רכז ישראלי, כששמו של רועי ברקוביץ' שעלה כחיזוק לתקופה הקרובה ירד מהפרק. בירושלים דחו גם את מועמדותו של וויל סולומון, אך בקבוצה בודקים אפשרות לצרף גארד זר עד תחילת משחקי היורוקאפ בסוף נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully