וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה חזרה לשליטת הבעלים הקודם

מתאו אלמאני, שלפני כשלושה חודשים מכר 93 אחוזים ממניותיו, השיב את הבעלות. חטאפה הדיחה את אספניול וסהר מהגביע

עשרה מחזורים חלפו בליגה הספרדית ואפשר להגיד כבר עתה כי העונה אין שום סיבה שמאיורקה תיאבק כנגד הירידה. הקבוצה מהאיים מדורגת במקום השישי והפכה את האונו אסטאדי למבצר של ממש, אבל אם יש משהו שעלול לפגוע בה אלו השינויים התכופים בצד הניהולי.

שלושה חודשים בלבד לאחר שמכר מתאו אלמאני, נשיא הקבוצה לשעבר, 93 אחוזים ממניותיו לקבוצה עסקית בראשות האחים מרטי מינגרו תמורת כארבעה מיליון יורו (שטרם שולמו במלואם), הוא החליט להחזיר לעצמו את השליטה. "אנחנו רוצים לגרום לאוהדים שלנו לשכוח את שלושת החודשים הללו מהר ככל האפשר", הודיע אלמאני. "נקדיש עצמנו לביסוס המועדון ומצבו הכלכלי".

במאיורקה הבהירו כי הנהלה חדשה תוצג כבר בימים הקרובים, והשחקנים מקווים כי עכשיו יקבלו את כל התשלומים המגיעים להם. הבעלים הקודם לא קיים הבטחות והשאיר חובות למספר שחקנים, וכשלא העביר את מלוא הסכום על ההעברה לאלמאני השיב לעצמו האחרון את השליטה במועדון.

הערב חלפה מאיורקה על פני ויאדוליד בסיבוב הרביעי של גביע המלך עם ניצחון 0:1 משער של אלחנסה קייטה בדקה ה-40, שמחק את ההפסד של הקבוצה מפאלמה במשחק הראשון בין הקבוצות (1:2), והעלה אותה לשלב הבא בזכות שער החוץ.

*** אספניול, בשורותיה רשם בן סהר 13 דקות כמחליף, סיימה את דרכה בגביע המלך, לאחר 1:1 ביתי מול חטאפה, שניצחה 0:2 במשחק הראשון. רוברטו סולדאדו העלה את חטאפה ליתרון בדקה ה-20, איבן אלונסו איזן בדקה ה-36, אך יותר מזה לא הצליחו המארחים לעשות, למרות חזרתו למגרשים שם הסמל ראול טאמודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully