וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "מקרה שמתאים לסרט של שפילברג"

השוער בטוח שריאל מדריד הייתה חייבת לעבור את אלקורקון, אך מסייג: "האחריות של השחקנים, אבל תאונות כאלה קורות"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: לירז ליבנה

בריאל מדריד היו משוכנעים שהם יכולים להפוך את הפיגור 4:0 מהמשחק הראשון בגביע נגד אלקורקון לניצחון בסיכום שני משחקים. אמש (שלישי) הגיעה הקבוצה הקיקיונית מהליגה השלישית לסנטיאגו ברנבאו המאיים, אבל הבלאנקוס ניצחו רק 0:1 והודחו מהמפעל.

"זה לילה מאוד עצוב לריאל מדריד", אמר פפה אחרי המשחק המשחק, "הגענו עם הרוח הנכונה, אבל פשוט לא יכולנו לנצח. זה נורמלי שהקהל כעוס ומאוכזב, אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה עכשיו".

"מאכזב מאוד להיות מודחים", הודה המאמן מנואל פלגריני, "לחצנו על היריב והפסדנו. לא שיחקנו את הכדורגל ששבזכותו יכולנו לכבוש יותר שערים. לא פשוט להפוך פיגור כזה לניצחון כי אתה משחק נגד קבוצה, נגד התוצאה ונגד החרדה מהדחה. אבל אנחנו עם נקודה מתחת לברצלונה בליגה ומוליכים את הבית שלנו בליגת האלופות, ככה שהכל יהיה בסדר".

אלביול וקסיאס נותנים גב לפלגריני

מי שבינתיים נעמד מאחורי המאמן הוא הבלם ראול אלביול, שאמר אחרי המשחק: "האשמה להדחה מונחת על כתפי השחקנים. היה לו משחק מאוד גרוע בחוץ ולא עמדנו במה שמתבקש משחקנים בריאל מדריד. עכשיו אנחנו חייבים להתקדם הלאה ולדעת שיש לנו עוד שני מפעלים חשובים".

השוער איקר קסיאס, שקיבל מנוחה בשני המשחקים מול אלקורקון, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "ריאל מדריד הייתה צריכה לנצח את צמד המשחקים הללו - אנחנו, השחקנים אשמים. לכל אחד יש בתוכו אינסטינקט של מאמן ולכל אחד יש דעה, אבל כשזה מגיע להחלטה של מאמן צריך לכבד אותה, גם אם לא מסכימים איתה".

קורות תאונות בחיים, וההפסד במשחק הראשון היה תאונה כזו. גם אתמול הייתה לנו תאונה, אבל לא כזו רצינית. האחריות היא של כל הקבוצה, אבל צריך לזכור שדברים כאלה קורים ולפעמים מקרים כאלה עוזרים לסטיבן שפילברג לכתוב תסריטים לסרטים".

בינתיים בגזרת גוטי ממשיכות הרוחות לסעור ואחרי שהקשר הוותיק נזרק זה מכבר על ידי פלגריני מהסגל בגלל התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת, דיווחים בספרד טענו שהוא יימכר בחלון ההערות של ינואר, כשאחת מהספקולציות שעלו היא מעבר שלו לאינטר לאחר שעל פי אחד מהדיווחים הוא התייעץ עם ווסלי סניידר בנושא. אלא שחורחה ולדאנו שוחח עם הקשר ונתן לו הבטחה לגביע העתיד.

עדכון ראשון: 8:57

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully