וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "המשחק הזה היה אישי"

הישראלי, שקלע 8 נקודות, הסביר את אקסטרה המוטיבציה של הקינגס לנקום באוקלהומה סיטי: "צריך להמשיך באגרסיביות הזו"

עמרי כספי קלע הלילה 8 נקודות (בין שלישי לרביעי) בניצחון סקרמנטו על אוקלהומה סיטי 98:101. עבור הקינגס היה זה ניצחון שלישי ברציפות וכזה שהקפיץ אותם למאזן 4:4. השורה הסטטיסטית של כספי הלילה כללה גם 3 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ואיבוד ב-24:16 דקות משחק. כספי אמנם החטיא שלשה ושתי זריקות עונשין לקראת הסיום, אבל הדבר החשוב מבחינתו הוא שהוא היה על המגרש בדקות ושניות ההכרעה וקיבל קרדיט באותם רגעים.

"שיחקנו חזק ואגרסיבי והכרחנו אותם לקחת זריקות קשות", הסביר כספי מה עשה את הניצחון. "שיפרנו את ההגנה. אנחנו צריכים להמשיך את האגרסיביות שלנו בהגנה, ולהמשיך לשחק בדיוק באותה צורה. נוצ'יוני עשה עבודה מצוינת על קווין דוראנט, ופשוט שיחקנו חזק והצלחנו לנצח", אמר הישראלי. "לקחנו את המשחק הזה אישי, כי הם ניצחו אותנו במשחק הראשון, ואני שמח ששיחקנו טוב יותר הפעם".

כספי קלע לראשונה במשחק 11 שניות לסיום הרבע השלישי, כששלשה שלו הקפיצה את הקינגס ל-77:83 רגע לפני הכניסה ל-12 דקות המשחק האחרונות. בהמשך עבירה טכנית העניקה לקינגס זריקה אחת מהעונשין, כספי נבחר לזרוק וקלע ומיד לאחר מכן קיבל אסיסט לאלי-אופ מספנסר הוז כדי להשלים 6 נקודות רצופות ולהקפיץ את הקבוצה שלו ל-77:86.

המשחק הערב היה צמוד כששתי הקבוצות מתקשות ליצור פער אחת על השנייה. אחרי רבע ראשון שהסתיים ב-24:26 לת'אנדרס, נטלה סקרמנטו את ההובלה ולמרות שלא הצליחה להפוך את היתרון לדו ספרתי, היא ידעה להוליך.

במצב של 77:86 אחרי אותן 6 נקודות רצופות של כספי, רצו הת'אנדר ל-0:9 וחזרו למשחק, אבל מהלך של ארבע נקודות של אנדרס נוצ'יוני ודקות טובות של בנו אודריך הבטיחו לקינגס ניצחון, למרות שלשה גדולה של קווין דוראנט, שהורידה ל-99:98 פחות מ-5 שניות לסיום. אחרי פתיחת עונה חלשה למדי שכללה גם הפסד ללא תנאי לאותה אוקלהומה סיטי, הקינגס נראים טוב יותר וכמו קבוצה שבהחלט יכולה לשפר את מאזן 20 הניצחות העלוב שלה מהעונה שעברה.

ג'ייסון תומפסון הוליך את הקינגס עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, טייריק אוונס שלוקח פיקוד מאז פציעתו של קווין מרטין, הוסיף 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אנדרס נוצ'יוני תרם 16 ובנו אודריך וספנסר הוז קלעו 12 כל אחד. קווין דוראנט היה נהדר אצל הת'אנדר עם 37 נקודות (18 מ-18 מהקו), אבל חוץ מג'ף גרין, שקלע 19, לא הייתה לא מספיק עזרה.

מאמן הקינגס, פול ווסטפאל, היה מרוצה מהבגרות שהראו שחקניו עם סיום המשחק. "ללמוד לסגור משחקים זה אחד הדברים הכי חשובים בליגה הזאת. תחילה צריך ללמד כיצד להתחרות, ולאחר מכן כיצד לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully