וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א איבדה נקודות ראשונות

הצהובים סיימו בשוויון 32:32 נגד רמת השרון במשחק השלמה מהמחזור השביעי. מכבי ראשל"צ ניצחה את מוצקין 34:37

אחרי שהפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב ניצחו בפתיחת המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד ביום שישי, קיוו מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב לא לאבד נקודות מיותרות במשחקי ההשלמה שנערכו היום (שלישי). הצהובים, שיצאו למשחק חוץ אצל א.ס. רמת השרון, איבדו לראשונה העונה נקודות אחרי שסיימו בשוויון 32:32 ולא היו רחוקים מלהפסיד.

שחקניו של ראובן יוספולסקי נהנו מיכולת טובה של יניב ליפשיץ, שכבש 11 שערים מ-13 זריקות ונתן לרמת השרון את היתרון לאורך המחצית, שהסתיימה ב-15:17 מפתיע לרמת השרון. במחצית השנייה הירבו השופטים הרשקוביץ ופישר בהרחקות לשתי דקות (10 למכבי תל אביב ושש לרמת השרון), אבל אמי צ'וקמיקה עם תשעה שערים החזיר את מכבי לתמונה וליתרון ראשון בדקה ה-47.

טונדי עבדול ראשיד, הזר הניגרי של רמת השרון עם שבעה שערים ועמיר אהרון, שהוסיף שישה משלו וארבעה אסיסטים, שמרו על משחק צמוד. אייל קרן ועומר דבדה מתל אביב הורחקו באדומים (שלוש הרחקות לשתי דקות) ואפילו שבעה שערים של ואדים ויריץ' לא עזרו למכבי תל אביב לרוץ. עונשין מתשעה מטר שנפסק לזכות מכבי שנייה לסיום לא שינה כלום ובסיום כאמור שוויון 32:32.

מכבי ראשון לציון נתנה לשחקני המפתח שלה מנוחה נגד מכבי קרית מוצקין והצליחה לשמור על מאזן מושלם אחרי 34:37, שמחזיק אותה במקום השני אחרי היריבה העירונית עם נקודה אחת פחות. ההגנה הרכה מצד חניכיו של גלעד מאור הורידה את הקבוצות למחצית עם לא פחות מ-36 שערים ויתרון 16:20 למארחת. היתרון נשמר עד הסיום, במשחק שבו אריאל רוזנטל כבש חמישה שערים וג'ו מתתיה ארבעה. במוצקין איתי גושן וישראל פישר הוסיפו ארבעה שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully