וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפעם זה היה באמת קרוב

אליצור יבנה הייתה קרובה להפסד ראשון, אבל התגברה על הפועל בארי עם 72:74. הפועל חיפה ניצחה את אשדוד בהארכה

כמה קרוב, ככה רחוק. הפועל בארי, שהשיגה עד הערב (שלישי) ניצחון אחד בלבד העונה בארבעה משחקים, חשבה הרבה על הריסת המאזן המושלם של גלעד כץ ואליצור יבנה, אבל למרות משחק צמוד היא סיימה בסופו של דבר עם הפסד 74:72, שממשיך להשאיר את יבנה על מאה אחוזי הצלחה. הפועל חיפה, שניסתה להימנע מבריחה של המוליכה, נזקקה להארכה כדי להרחיק את מכבי אשדוד מהצמרת אחרי 96:102.

הפועל יקנעם/מגידו פגשה את אחת מקבוצות הצמרת בשנים האחרונות בלאומית, הפועל נצרת עילית, לא נבהלה ושמרה על המקום השלישי אחרי 73:87. אליצור כוכב יאיר המשיכה לנוע מניצחון להפסד והפעם חזרה לנצח, 84:89 את הפועל לב השרון. אליצור קרית אתא עשתה בושות בבית נגד מכבי הוד השרון ונכנעה 87:62. הפועל קרית טבעון הביסה את אליצור רמלה ומ.כ. הבקעה גברה 73:79 על באר יעקב.

הפועל בארי - אליצור יבנה 74:72

למרות שהייתה קרובה לעצור את הדהירה של אליצור יבנה, הקבוצה האחרונה עם מאזן מושלם, דווקא הפועל בארי האחרונה כשלה ברגעי האמת. בארי, שלא ספגה הפסדים בהפרשים גבוהים בשלושת ההפסדים שלה העונה, עשו צרות לשחקנים של גלעד כץ והובילו 19:30 בסוף הרבע הראשון אחרי רבע מצוין של דורון קצף המקומי.

אלא שיבנה שדרגה את עצמה ברבע השני, ויאן מרטין חתם מחצית ראשונה אישית מצוינת, שכללה 16 נקודות, כשקבוצתו הורידה לשלוש הפרש (43:40). בסוף הרבע השלישי המומנטום כבר עבר לצד של יבנה, שהמשיכה לשמור על היתרון. למרות נקודות של דייויד פאריס 19 שניות לסיום, שהורידו את ההפרש ל-71:69 ליבנה, האורחים שמרו על היתרון והשלימו ניצחון מספר חמש העונה. מרטין קלע 27 נקודות ליבנה, בריאנט מרקסון הוסיף 21. אצל המפסידים הבולט היה פאריס (19 נקודות ועשרה ריבאונדים).

הפועל חיפה - מכבי אשדוד 96:102 (בהארכה)

אחרי ההפסד לאליצור כוכב יאיר, חזרה בשבוע שעבר חיפה למסלול הניצחונות נגד יקנעם/מגידו וגם הפעם היא הוכיחה שהיא בדרך הנכונה אחרי ניצחון ביתי במשחק צמוד על מכבי אשדוד, מועמדת אחרת לעלות העונה. חיפה, שעלתה למאזן של ארבעה ניצחונות לעומת הפסד, ניצלה משחק חסר הגנות כדי להעלות את המספרים של שחקנה הזר, רוברט בראון, שסיים עם 38 נקודות, שמונה יותר מרמון קלמנטה, הקלעי המוביל של אשדוד. גם בתחום הריבאונדים השניים כיכבו, כשבראון ניצח עם 18 לעומת 16. המשחק עצמו, שהגיע להארכה (88:88) הוכרע כשבראון קלע את כל חמש הנקודות האחרונות של חיפה ומנע מאשדוד ניצחון שלישי העונה.

הפועל נצרת עילית - הפועל יקנעם/מגידו 87:73

אם בשנים האחרונות נצרת עילית התרגלה למעמדה כקבוצת צמרת בליגה הלאומית, השנה הקבוצה הצפונית חווה מציאות קצת שונה. השנה הקבוצה השיגה רק ניצחון אחד (על מכבי הוד השרון) וגם בבית נגד יקנעם/מגידו היא לא הצליחה לשפר את מעמדה והפסידה לקבוצה שחזרה לנצח אחרי שני משחקים שבהם לא עשתה את זה. הבריחה של יקנעם/מגידו נעשתה במהלך הרבע השלישי, אותו היא סיימה ביתרון 11 (52:63), עליו היא שמרה עד הסיום והשיגה את ניצחונה השלישי, הרבה בזכות דניס קאר, ששוב בלט, הפעם עם 24 נקודות. אצל נצרת הבולט היה ברד ביירסון, שקלע 20.

אליצור כוכב יאיר - הפועל לב השרון 84:89

מה שקורה לאליצור כוכב יאיר מזכיר בשלב הזה של העונה בעיקר סדרה חשבונית, אחרי שהקבוצה ממשיכה להתנדנד מניצחון להפסד ואחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי אשדוד, מגיע ניצחון חשוב, שמקפיץ אותה לעבר הצמרת. ייאמר לזכות לב השרון שהיא שמרה על משחק צמוד ברוב שלבי המשחק וגם למחצית היא ירדה בשוויון 42:42, אך ברבע האחרון כוכב יאיר תפסה מומנטום והרבה בזכות משחק מצוין של אבירם זלקוביץ' (18 נקודות), היא הבטיחה את הניצחון. שלומי הרוש סיים עם 25 נקודות למנצחים, ריימונד היקס קלע 19. את המפסידים הוביל יותם שירן עם 27 נקודות ושמונה ריבאונדים.

אליצור קרית אתא - מכבי הוד השרון 87:62

הקבוצה הצפונית ספגה את אחד ההפסדים המאכזבים שלה במשחק שבו הציגה יכולת נפל בהתקפה. קרית אתא, שעד המשחק הזה הייתה בדרך הנכונה עם שלושה ניצחונות והפסד, ספגה השפלה דווקא מהקבוצה, שדורגה לפני המחזור במקום האחד לפני אחרון. האורחים שלטו ללא עוררין מהפתיחה והובילו 12:26 כבר ברבע הראשון. עד המחצית קרית אתא קלעה 27 נקודות בלבד ולא הצליחה בכל ההזדמנויות שהיו לה לחזור למשחק. סטנלי ברנדי הוביל את קלעי הוד השרון עם 22 נקודות, ניר סטולרו קלע 15 אצל המפסידים.

הפועל קרית טבעון - אליצור רמלה 84:102

למרות שהובילה 21:28 בסוף הרבע הראשון, אליצור רמלה ספגה מפלה קשה במשחק כמעט חד צדדי לחלוטין, במהלכו בריאן אוסברי (29 נקודות ושמונה ריבאונדים) היה הבולט, ערן סעודאי עזר לו עם 25. ברמלה הבולט היה דיימון פטרסון, שקלע 26 נקודות והוריד 12 ריבאונדים.

מ.כ. הבקעה - מכבי באר יעקב 73:79 (בהארכה)

שחקניו של דרור כהן, שספגו לפני מספר שבועות מפלה נגד יבנה, ממשיכים במגמת ההתאוששות למרות יכולת לא גדולה נגד באר יעקב, שספגה הפסד שלישי העונה. אחרי 67:67 בסיום 40 דקות יחזקאל סקוורר, אסף אוחנה ויבגני ליוטרין סיפקו את הנקודות למקומיים. במצב של 73:74 לבקעה, היא גם הלכה לקו ליוטורין וסקוורר סיפקו את הנקודות שסידרו את הניצחון. סקוורר סיים עם 15 נקודות, אחריו גיא קנטור עם 14 אצל הבקעה. בבאר יעקב אי ג'יי דרייטון סיים עם 23 נקודות שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully