וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "נפלא לשחק עם שחקנים כמו דרוגבה"

חלוץ צ'לסי החמיא לעמיתו בהתקפה: "הגעתי לפה גם כדי לבשל לו שערים". דרוגבה לא נשאר חייב: "מאוד נוח לי לשחק לצידו"

12 משחקים, 10 נצחונות, 29 שערי זכות, 8 שערי חובה בלבד. זה, כרגע, המאזן הנפלא של צ'לסי - מוליכת הפרמיירליג, וככל הנראה הקבוצה הטובה באירופה בשלב זה של העונה. החבורה של קרלו אנצ'לוטי נראית נהדר, וה-0:1 הקטן על מנצ'סטר יונייטד בתחילת השבוע רק המחיש את מה שכבר ידענו: צ'לסי, יותר מהכל, היא קודם כל קבוצה.

היום (שלישי), התראיין חלוץ הקבוצה, ניקולה אנלקה, למגזין 'פרנס פוטבול', ושיבח את שיתוף הפעולה הפורה שלו עם דידיידה דרוגבה. "לא הגעתי לצ'לסי רק כדי להבקיע שערים ולהתנהג כמו כוכב, אלא גם כדי לתת לו כמה שיותר מסירות לגולים", אמר הצרפתי, שהבקיע העונה 5 שערים לעומת ה-12 של חברו להתקפה מחוף השנהב. אפילו שאנשים רבים לא האמינו בשיתוף הפעולה הזה, קשה להתווכח עם העובדות. אנלקה, כך או כך, מבסוט.

"זה מזכיר לי את הסיטואציה שהיתה לי בליברפול עם אמיל הסקי. לא פחדתי לשחק עבורו או עבור מייקל אואן, וזה אותו דבר עם דידייה. זה כיף לשחק עם שחקנים כאלה", אמר אנלקה. "תמיד אמרתי שהעמדה האמיתית שלי היא לא חלוץ מרכזי, אלא חלוץ שני או פליימייקר. כל המאמנים שלי ניסו לשחק איתי לבד בהתקפה, ואני מרגיש יותר נוח קצת יותר מאחור, כמו שדניס ברגקאמפ שיחק בארסנל".

לאחר מכן עברה זכות הדיבור לדרוגבה עצמו, שהשיב תשבוחות לחברו בהתקפה, ולא שכח להחמיא גם למאמן הבלוז. "קרלו היה הראשון שסמך עלינו בהתקפה. לא היינו צריכים לשכנע אותו, ומהר מאוד אני וניקולה הרגשנו ששיתוף הפעולה בינינו יהיה חלק מהאיזון של הקבוצה. אנצ'לוטי התחיל משהו בצ'לסי, ואנחנו ברי מזל להיות חלק מזה. מאוד נוח לי לשחק לצד אנלקה בהתקפה. מעולם לא הרגשתי איתו בתחרות, ותמיד ראינו אחד את השני כחברים לקבוצה. אולי זה הסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully