וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לנגדון מנע אבדון

צסק"א שוב נראתה רע אבל טרייז'ן לנגדון הוליך אותה ל-69:79 על לובליאנה. ויטוריה-מארוסי 86:103, פנר-סיינה 87:83

המחזור הרביעי ביורוליג נפתח הערב (רביעי), עם כמה משחקים מעניינים שכבר אמורים להתחיל להשפיע על מאבקי המיקום בין הקבוצות. המשחקים שפתחו את הערב נערכו בבית ג' של מכבי תל אביב, כשקאחה ויטוריה המשיכה את המומנטום משני המשחקים המוצלחים האחרונים עם 86:103 קליל על מארוסי, בעוד שצסק"א התאוששה בקושי מהתבוסה ביד אליהו עם 69:79 ביתי על לובליאנה.

בבית א' גברה סיינה 83:87 על פנרבחצ'ה-אולקר במשחק המרכזי של המחזור ושמרה על מאזן מושלם, ולאחר מכן הלכה בעקבותיה גם ברצלונה שנשארה מושלמת עם 62:76 על וילרבאן. בבית ד' התאוששה פנאתינייקוס מההפסד לריאל מדריד עם 65:75 על סופוט בפולין, בעוד שהבלאנקוס פירקו את אולדנבורג 61:104.

בית א'

פנרחבצ'ה-אולקר - סיינה 87:83

אלופת איטליה הנצחית היא אולי הקבוצה המרשימה ביותר ביורוליג עד כה, ואחרי שלושה ניצחונות קלילים במחזורים הראשונים (45 הפרש על ציבונה, 20 על ז'לגיריס, 17 על וילבראן), היא עמדה בכבוד במבחן הרציני הראשון שעמד בדרכה בטורקיה. פנרבחצ'ה השאפתנית נטלה את היוזמה בפתיחה וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אבל טרל מקנטייר הבלתי נלאה היה אחראי על החזרה של האיטלקים, שירדו להפסקה בפיגור מינימלי 50:49.

ברבע השלישי כבר נכנסה ההגנה המפורסמת של סיינה לפעילות, ועצרה את המקומיים עם 11 נקודות ברבע כולו. ברבע הרביעי נתנו הירוקים חיזוק התקפי למשחק המשובח שלהם, ובסיום התוצאה הצמודה אפילו החמיאה לפנר. מקינטייר כיכב עם 25 נקודות בסיינה (5 מ-7 מחוץ לקשת), דייויד הוקינס הוסיף 15. טרנס קינסי קלע 20 לטורקים, לין גריר ניסה לעזור עם 17.

ברצלונה - וילבראן 62:76

הצרפתים הרשו לעצמם לחלום על הפתעה במשך שלושה רבעים בהם נשארו קרובים, אבל העומק של בארסה הכריע את הכף והגנה מצוינת שבלמה את וילרבאן על תשע נקודות ברבע האחרון לא הותירה לאורחים סיכוי. פיט מיקאל שוב היה המוציא העיקרי לפועל של הקטאלנים עם 16 נקודות, חואן קרלוס נבארו שעדיין מתאושש מפציעה סיים עם 15 באחוז נורא מחוץ לקשת (3 מ-11). עלי טראורה בלט אצל המפסידים עם 20 נקודות, בובי דיקסון היה היחיד שהצטרף אליו בדאבל פיגרס עם 11.

ציבונה זאגרב - ז'לגיריס 52:64

שתי אלופות אירופה לשעבר הציגו משחק איום ונורא באולם ע"ש דרזאן פטרוביץ', ואחרי שאף אחת מהקבוצות לא קלעה אפילו 20 נקודות באף אחד מהרבעים, הגיעו 40 הדקות החלשות לסיום בניצחון ביתי של הקרואטים. מירזה בגיץ' עוד שמר את ז'לגיריס בתמונה בשלושת הרבעים האחרונים, לפני שברבע האחרון "ברחה" ציבונה עם 8:17, והצליחה לצאת עם הניצחון למרות אחוז מחריד של 7 מ-29 מחוץ לקשת. מרקו תומאס הוביל את קלעי המנצחים עם 14 נקודות, בגיץ' קלע 14 למפסידים.

בית ב'

אורלאן - מלאגה 86:74

על אף שפתחה את הליגה הספרדית בצורה מאכזבת ומוזרה, והפסידה את כל חמשת המשחקים הראשונים בליגה המקומית, החבורה של אאיטו רנסס ניצבת בגאון במקום הראשון של בית ב', כקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה. גם אורלאן הצנועה לא הקשתה על האנדלוסים בדרך לניצחון רביעי ברציפות באירופה, ופערי הרמות הורגשו כבר ברבע השני, בו ברחה מלאגה ל-28:42 במחצית.

טקוואן דין הנהדר הוביל את מלאגה עם 30 נקודות, כולל 7 מ-12 מחוץ לקשת, ייז'י וולש הוסיף 13 ורוברט ארצ'יבלד תרם 10 וחיפה על ערב איום של ג'ואל פרילנד (0 נקודות ב-0 מ-7 מהשדה). לודוביק ואטי קלע 15 לצרפתים שעדיין מחפשים ניצחון בכורה, ג'סטין דולמן הוסיף 14.

בית ג'

מארוסי - קאחה ויטוריה 103:86

אחרי שני הפסדים ביתיים ניסו היוונים להפתיע את האורחת מחבל הבאסקים, אבל כבר בפתיחה הבהירה ויטוריה שאין להם כוונה למעוד. מירזה טלטוביץ' הפציץ מבחוץ, קארל אינגליש עשה את שלו כמו שהוא יודע וכבר בסיום הרבע הראשון עמדה התוצאה על 16:27.

מארוסי חזרה עד 46:52 בהפסדה, אבל פתיחה חזקה לרבע השלישי מצד ויטוריה הכריעה סופית את המשחק. אינגליש סיים עם 17 נקודות למנצחים, טלטוביץ' ופרננדו סן אמרטיו הוסיפו 16 כל אחד וליאור אליהו תרם 12 נקודות (6 מ-9 מהשדה) ושלושה ריבאונדים ב-24 דקות.

צסק"א מוסקבה - אולימפיה לובליאנה 69:79

אחרי התבוסה למכבי תל אביב במחזור הקודם והמשחק המביש, צסק"א בעיקר רצתה לשקם את כבודה האבוד. בפתיחת המשחק הכל הלך על פי התכנית כשהאלופה הרוסית הסתערה על האורחת מסלובניה עם 15:30 בסיום הרבע הראשון, אבל ההמשך היה פושר הרבה יותר, וצסק"א שוב גילתה שללא מתיאס סמודיש הפצוע היא פשוט לא אותה קבוצה.

לובליאנה הצנועה, שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונים, חזרה לתמונה ברבע השני והורידה את ההפרש לתחום החד ספרתי ברבע השלישי, לפני שטרייז'ן לנגדון הפעיל את הידית ברגעי הסיום ועזר למקומיים לחמוק עם ניצחון לא מרשים כלל. לנגדון סיים עם 19 נקודות, ריימונאס שישקאוסקאס הוסיף 18 ואנטון פונקרשוב ו-ויקטור חריאפה תרמו 10 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ד'

פרוקום סופוט - פנאתינייקוס 75:65

אחרי שבשבוע שעבר חוותה הפסד לראשונה העונה במדריד, אלופת אירופה חזרה לעניינים נגד הפולנים, סופוט חגגה ניצחון בכורה על מילאנו במחזור הקודם אבל לא הצליחה להוות יריבה ראויה לפאו הדורסנית. גם ללא מייק באטיסט, שרונאס יאסיקיביצ'יוס וקוסטאס צרצאריס הפצועים, טיילו הירוקים לפער דו ספרתי מהיר בדקות הפתיחה ולא הביטו לאחור.

התוצאה הצמודה יחסית בסיום נבעה רק מהורדה מוחלטת של הרגל מהדוושה ברבע האחרון מצד היוונים, בו קלעו עשר נקודות בלבד. דרו ניקולס התפרע עם 5 מ-12 משלוש בדרך ל-17 נקודות, ניקולה פקוביץ' רשם 17 משלו. יאן יאגלה קלע 17 למפסידים.

אולדנבורג - ריאל מדריד 104:61

בריאל מתקשים להירגע מהחגיגות אחרי הניצחון בשבוע שעבר על פנאתינייקוס, שסימן מבחינתם הרבה מאוד. הבלאנקוס, שפתחו את העונה עם הפסד מפתיע לחימקי, התאוששו ממנו מהר מאוד עם התבוסה שהנחילו לסופוט, ובהמשך, כאמור הגיע הניצחון החשוב על אלופת אירופה.

את הגרמנים החביבים הם כבר לא ספרו בכלל, וככל שהמשחק החד צדדי התארך ההגנה של הספרדים רק הפכה ללוחצת יותר ויותר, והפער צמח בהתאם. בסיום הוביל דריוש לאברינוביץ' שישה שחקנים של ריאל בדאבל פיגרס עם 18 נקודות, סרג'יו יול תרם 14 משלו. ג'קל פוסטר וריקי פולדינג קלעו 16 ו-14 בהתאמה לאולדנבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully