וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים עבדול ג'באר חולה בסרטן הדם

כוכב העבר בן ה-62 התבשר על ידי רופאו כי הוא סובל מלוקמיה: "הוא אמר לי שיש סיכוי טוב שאמשיך לחיות שנים רבות"

חדשות לא טובות מגיעות מכיוונו של שחקן העבר האגדי קארים עבדול ג'באר, שבגופו אובחן סרטן הדם (לוקמיה). עבדול ג'באר בן ה-62 החל לעבור סדרת טיפולים, ואמר כי הרופא שאבחן את המחלה עוד בשנה שעברה היה אופטימי, כשאמר לו: "יש סיכוי טוב שתוכל לחיות עוד הרבה שנים בלי לשנות באופן דרמטי את אורח חייך".

עבדול ג'באר נוטל תרופות נגד המחלה, וכינס מסיבת עיתונאים בניו יורק בה הסביר כי החליט לגלות פתיחות באשר לתהליך, אותו הוא עובר כמעט שנה: "מעולם לא הייתי אדם שחולק את חייו הפרטיים עם אחרים, אבל אני חושב שכך אוכל להציל אחרים". הוא הסביר כיצד אובחנה המחלה: "התחלתי להזיע ולקבל עוויתות בפתאומיות ובאופן שלא נורמלי לגילי ולאורח החיים שלי".

שחקן העבר הגדול חשף כי במשפחתו קיימים מספר מקרי עבר של מחלת הסרטן. "סבא שלי מת מסרטן המעי הגס, דוד שלי מת מסרטן המעי הגס, ואבא שלי כמעט מת מסרטן המעי הגס", אמר.

עבדול ג'באר זכה בארבעה תארי אליפות בליגת המכללות עם UCLA בשנות ה-60, עד שנבחר בדראפט של 1969 על ידי מילווקי, בשורותיה זכה בתואר רוקי השנה ובאליפות ב-1971. ב-1975 עבר ללוס אנג'לס לייקרס, עימה זכה בחמש טבעות בשנות ה-80. הוא קלע 38,387 נקודות בקריירה, קטף 17,440 ריבאונדים ורשם 3,189 חסימות.

* אל צ'רבי, חבר היכל התהילה, הלך היום לעולמו בגיל 92 בביתו שבניו יורק. צ'רבי, שחקן עבר גדול והמאמן שהוליך את הסירקיוז נשיונאלס לאליפות ה-NBA ב-1955, נבחר להיכל התהילה ב-1985. הוא הותיר אחריו אשה בת 68, בן, שתי בנות וארבעה נכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully