וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי ת"א גברה 0:3 על רעננה

10.11.2009 / 14:01

הצהובים ניצחו בהרכב חסר את רעננה החלשה, ציון צמח ועמרי רון (צמד) כבשו. יברויאן ממשיך להתאושש, בחמישי מחכה בני יהודה

ספק אם זה יעודד את אוהדי מכבי תל אביב אחרי הכישלונות האחרונים בליגה, אבל היום (שלישי) הצהובים גברו 0:3 על הפועל רעננה במשחק אימון. מאמן הקבוצה אבי נמני ערך שינויים רבים בהרכב והעניק הזדמנות לשחקני ספסל, ומול רעננה זה בהחלט הספיק.

מכבי חסרו את עמנואל מאיוקה ואנדריי קומאץ', שנמצאים במחנות האימון של נבחרותיהם, ואת המגן יובל שפונגין והקשר איביצ'ה אילייב, שקיבלו מנוחה להורדת העומס. החלוץ הארמני אילייה יברויאן, שמתאושש ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו, ערך אימון ריצה קל וביומיים הקרובים הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. בהמשך השבוע צפויה הקבוצה לקיים משחק אימון נוסף מול בני יהודה ביום חמישי, ואחר כך יקבלו השחקנים סוף שבוע חופשי ללא אימונים.

בדקה ה-25 מכבי עלתה ליתרון 0:1 אחרי שציון צמח כבש מהנקודה הלבנה בעקבות הכשלה על רוני גפני ברחבה. בדקה ה-75 הצהובים עלו ל-0:2 כשעמרי רון כבש מקרוב, ובדקה ה-85 רון השלים צמד.

מכבי ת"א פתחה עם ההרכב הבא: גיא סולומון, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', ליאור ז'אן, שרן ייני, תמיר כחלון, ציון צמח, יובל אבידור. כן שותפו: עמרי רון, תום מנשרוב, אוראל אדרי, איגור טומאסיץ', יוסי שבחון ועמירן שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully