וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין: "אגאסי מרגיש אשם? שיחזיר את הכסף!"

מראט סאפין לא לוקח ברוח טובה את ההתוודויות האחרונות של אגאסי: "הוא רוצה למכור ספרים, אבל הוא טיפש. עדיף שישתוק"

כידוע, לא כולם בעולם הטניס לוקחים ברוח טובה את ההתוודויות האחרונות של אנדרה אגאסי. הטניסאי האגדי התוודה לאחרונה בביוגרפיה שהוציא כי השתמש בסמים, סיפר כיצד שיקר לחוקרים אחרי שהבדיקות שלו יצאו חיוביות, ואף אמר כי הוא חש רגשות אשמה. מראט סאפין מצא פתרון הגיוני לבעיות המצפון של אגאסי, ואמר שאם הוא כל כך מצטער - שיחזיר את הכסף.

"הוא מרגיש אשם? אז שיוותר על התארים שבהם זכה, ויחזיר את הכסף ואת הגראנד סלאמים", אמר סאפין ל"ל'אקיפ", "אם הוא כל כך בקטע של פייר פליי, אז שיילך עם זה עד הסוף. אתם יודעים, ל-ATP יש חשבון בנק. הוא יכול להחזיר לשם את הכסף אם הוא רוצה".

סאפין, שבימים אלה משחק בפריז את הטורניר האחרון שלו בקריירה, לא אוהב את רעיון האוטו ביוגרפיה של הטניסאי האמריאי. "אני לא אכתוב ביוגרפיה", אומר הרוסי, "אני לא צריך את הכסף. השאלה היא בכלל למה הוא עשה את זה מלכתחילה. הנזק כבר נעשה, וברור שהוא רוצה למכור כמה שויתר ספרים, אבל לדעתי הוא טיפש מוחלט.

"אני לא רוצה להגן על ארגון ה-ATP, אבל הדברים שאגאסי אמר מציבים אותם בפוזיציה לא נוחה. בזכות ה-ATP התאפשר לו לזכות בהרבה טורנירים ולזכות בהרבה כסף, והם הגנו על הסוד שלו לאורך הרבה זמן, אז למה הוא כל כך אכזרי איתם? יש פעמים בחיים שאתה פשוט צריך לשתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully