וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא קרובים להיות קבוצת הגנה טובה"

ג'ינובילי הציל את הספרס במופע סולו, אבל יודע שדברים חייבים להשתפר. נאש עונה לכל מי שביקר את הישארותו בפיניקס

סטיב נאש, שחתם בקיץ האחרון על הארכת החוזה שלו לשנתיים בפיניקס (תמורת 22 מיליון דולר) נשמע לפנות בוקר (שלישי) בהחלט כמי שהבין שעשה את ההחלטה הנכונה, זאת אחרי הניצחון של הסאנס בפילדלפיה 115:119, מה שהעלה אותם למאזן 1:7: "הייתי שחקן חופשי וזה היה טבעי עבורי לבדוק אופציות אחרות. אנשים אמרו עליי שאני משוגע להישאר בפיניקס כי לא נתנו לנו סיכוי לנצח. אני אהבתי את הקבוצה והצוות המקצועי, ודווקא הרגשתי מאוד בנוח". על הערב הענק שלו שכלל 21 נקודות ו-20 אסיסטים אמר נאש: "הרגשתי מצויין והייתה לי הרבה אנרגיה, למרות שהיה משחק גם בערב הקודם (בו הוא מסר 17 אסיסטים). הרגשתי עירני במיוחד ברבע האחרון, בו הצלחנו לברוח".

הכוכב השני של הערב האחרון היה מאנו ג'ינובילי, שהצליח להתגבר על חסרונם של טים דאנקן וטוני פארקר הפצועים, וקלע 36 נקודות בניצחונם של הספרס על טורונטו 124:131. הארגנטינאי התייחס לבעייה הגדולה של סן אנטוניו עד עכשיו, שמציבה אותה במאזן של 3:3 בלבד: "אני מאמין שלא תהיה לנו בעייה מבחינה התקפית, אבל אנחנו חייבים להשתפר בהגנה. לפני פתיחת העונה תכננו להפוך לקבוצת ההגנה הטובה ביותר השנה, בינתיים אנחנו אפילו לא קרובים לזה".

קבוצה נוספת שיצאה ממאזן שלילי הייתה ניו אורלינס, שהביסה את הקליפרס בסטייפלס סנטר 84:112, מה שאפשר לכריס פול לשחרר קצת לחץ. "היה חשוב לנו לחזור לעצמנו ולהוכיח למה אנחנו מסוגלים. יש עד עונה ארוכה לפנינו, ואנחנו צריכים לחזור ולמצות את הפוטנציאל שלנו כדי לחזור למקומנו הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully