וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל לא התייצב לאימון הנבחרת הצעירה

קשר מכבי חיפה שוחרר מהמשחק נגד מונטנגרו בגלל אירוע שקבע. איוניר: "הוא יחזור לפני בולגריה". נאתכו חולה ולא ימריא

רענן ברנובסקי

וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: עידן גוראל

איוניר: "אהיה מאוכזב מאוד אם לא נעפיל להצלבה"

קשר מכבי חיפה, בירם כיאל, לא התייצב היום (שלישי) לפתיחת אימוני הנבחרת האולימפית לקראת המשחק במונטנגרו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011. כיאל הקדים והודיע לראשי הנבחרת כי הוא עשוי להיעדר בגלל סיבות אישיות, ומאמן הנבחרת, מוטי איוניר, הודיע כי השחקן לא יהיה חלק מהמשחק ביום שבת, וישוב לסגל ביום ראשון, לקראת המפגש מול בולגריה.

בנבחרת טוענים שאין קשר לפציעה שלו במשחק אתמול מול מ.ס אשדוד. איוניר התייחס לעניין בהרחבה, ואמר: "בירם לא נמצא איתנו למרות שהיה אמור להיות. הוא ביקש באופן אישי, בגלל אירוע פרטי שהוא חייב ליטול בו חלק ביום חמישי, להגיע אלינו ביום שישי ומבחינתי זה לא מקצועי ולא הכנה נכונה למשחק. להיות באירוע ביום חמישי ולהגיע רק ביום שישי ולשחק בשבת, זה לא מסתדר. לכן הוא שוחרר מהמשחק, ויצטרף אלינו בחזרה ביום ראשון".

על עצם הבקשה של כיאל להשתחרר הוסיף המאמן הלאומי: "בדרך כלל ועד היום בירם תמיד שמח והגיע לכל משחק שהוא היה צריך ליטול בו חלק, כולל במשחק הקודם נגד בולגריה, בו הקבוצות יצאו לפגרה והוא בא עם רצון. אין לי שום טענה אליו. בירם לא ילד בן ארבע, הוא כבר עוד מעט בן 21 והוא טוען שהתאריך של האירוע נקבע במיוחד, בידיעה שיוכל ליטול בו חלק. זו ההחלטה שלו, ואם אני כן אוהב אותה או לא אוהב אותה, זה לא משנה. אלה העובדות. כשאני הייתי שחקן לא זכור לי שהוזמנתי לאירוע ובגללו לא הגעתי למשחק. הוא לא מקבל עכשיו עונש או החרמה, אלא יוזמן לקראת המשחק מול בולגריה, ואף אחד לא מבטיח שביום ראשון הוא יהיה בהרכב. בזה נגמר הסיפור".

באשר לעובדה ששוב מדובר בשחקן של מכבי חיפה, אמר איוניר: "יצא שמדובר במכבי חיפה. לנו, בנבחרת הצעירה, לא היתה אף פעם בעיה עם מכבי חיפה, הבעיה היחידה עם חיפה עד היום היתה בנבחרת הנוער ולא אצלנו". בתוך כך, גם ביברס נאתכו, שסובל מחום גבוה, לא ימריא עם הנבחרת ובהוראת הרופא. הנבחרת כאמור תמריא לאוסטריה, שם תקיים את האימון הראשון שלה לקראת המשחק במונטנגרו ביום שבת. רמי גרשון ובן סהר יצטרפו לנבחרת ויגיעו ישירות למונטנגרו.

איוניר: "אהיה מאוכזב מאוד אם לא נעפיל להצלבה"

מאמן הנבחרת התייחס לשני המשחקים הקרובים שצפויים לו, ואמר: "אנחנו לא מנסים לקחת את כל האחריות של כל הנבחרות על הכתפיים שלנו, יש לנו את האחריות שלנו. המטרות שלנו והשאיפות שלנו הן להגיע למקום שאותו סימנו לנו כמטרה וזה אומר קודם כל להגיע להצלבה, לעבור אחר כך את ההצלבה ולהגיע לאליפות אירופה ולהצליח גם בה".

"הדרך לשם היא לא קלה והיא ממשיכה בשני המשחקים הקרובים שיש לנו", הוסיף איוניר. "יש כאן חבורה נהדרת של שחקנים, רובם נמצאים גם בכושר טוב, הם באים מהמועדונים שלהם כשהם משחקים והם ביכולת טובה. אנחנו נבחרת שהתקדמה בתקופה האחרונה, התלכדה והשתפרה במיוחד בכל מה שקשור בחלק ההגנתי שהיה קצת בעייתי ועכשיו זה רגע האמת שלנו להוכיח שאנחנו טובים ומסוגלים להביא תוצאות. זו תהיה אכזבה גדולה מאוד עבורי אם לא נעפיל להצלבה".

קשר הנבחרת, גיא אסולין, שהגיע מברצלונה ויחמיץ את משחקה של קבוצתו בגביע הספרדי, אמר: "זו הייתה החלטה של המאמן שלי ואני שמח להיות כאן. אני אנסה לעזור לנבחרת בכל מה שאני יכול". על היעדרות השחקנים האחרים, אמר: "אני לא המאמן ולא רוצה להתערב בדברים האלה. אני חושב שכל אחד צריך להעריך את עצם העובדה שהוא נמצא פה ולנסות לעזור לנבחרת. יש לנו הזדמנות גדולה ונצטרך לנצל אותה, נעשה את זה בסבלנות והכי חשוב שנייצג את המדינה בכבוד וננסה להביא נצחונות".

אסולין התייחס גם להופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה ונשאל אם הוא לא מאוכזב שהוא מפספס את משחק הגומלין בגביע, ואמר: "זו הייתה החלטה של המאמן ואני לא מאוכזב, אני לא מתערב בהחלטות שלו ובכל פעם שהוא ייתן לי הזדמנות, אני אנסה לעלות למגרש ולנצל כל דקה שאני משחק. צריך להיות סבלניים, אני בסך הכל נמצא בהתקדמות מסויימת וצריך ללכת לאט לאט. החוויה היתה אדירה ואני אנסה לנצל כל הזדמנות שתהיה לי".

עדכון ראשון: 10:35

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully