וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון ייעדר כשלושה שבועות

בדיקה שנערכה לקשר ליברפול אימתה את החשש מפציעה בשריר הירך. רשימת הפצועים כוללת גם את טורס, ריירה ואגר

אם לא די בצרות שפוקדות את ליברפול לאחרונה, מצטרפת צרה חדשה: הפציעה של יוסי בניון, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, שישבית אותו מפעילות בשלושת השבועות הקרובים. הפציעה של בניון מצטרפת לזו של פרננדו טורס, אלברט ריירה ודניאל אגר, שלא ישחקו אף הם.

בין השאר יפספס בניון את משחקי ההכרעה בשלב הבתים של ליגת האלופות, יחמיץ את המשחק נגד דברצן ויהיה בספק להתמודדות נגד פיורנטינה. בליגה בניון לא ישחק נגד מנצ'סטר סיטי ומול אברטון, אך בקבוצה ינסו להכשירו להתמודדות נגד בלקבורן, שיתקיים ב-5 בדצמבר, שבוע בו תפגוש הקבוצה גם את פיורנטינה.

הבוקר (שלישי) התעסקו באנגליה פחות בחוסר היציבות של ליברפול, כי אם בשער שהציל אותה מהפסד מביך בבית מול ברמינגהאם, אותו פנדל שסחט דייויד נגוג תוך כדי התחזות ברחבה, שהוביל לתוצאה הסופית במשחק, 2:2. זה היה התיקו הראשון של ליברפול העונה בפרמיירליג, אבל היו לה גם חמישה הפסדים וכל זה ממקם אותה שביעית בסיום המחזור ה-12, במרחק של 11 נקודות מהמוליכה צ'לסי.

בליברפול, כמו בשאר הקבוצות באנגליה, ייצאו כעת לפגרת הנבחרות, כשבאירופה יתקיימו משחקי הפלייאוף על ההעפלה למונדיאל והנבחרת האנגלית תפגוש את ברזיל למשחק ידידות.

בניטז עדיין נשמע אופטימי

המנג'ר הספרדי רפא בניטז מנסה, כמו תמיד, להישמע כמה שיותר אופטימי, ואת המשחק מול ברמינגהאם הוא ניתח קצת בהגזמה: "קשה להסביר את זה שהיו לנו כל כך הרבה הזדמנויות, החזקנו הרבה יותר בכדור ובסיום המשחק אנחנו צריכים לדסקס אם היה או לא היה פנדל. לדעתי היו לנו אפילו יותר מדי הזדמנויות. החזקנו בכדור במשך 74 אחוז מפרק הזמן של המחצית הראשונה, את ההזדמנויות כבר הספקתי לספור ואני פשוט המום שלא ניצחנו במשחק הזה".

ולמרות הכל, בניטז העדיף לפרגן לשחקנים שלו ובמיוחד לסטיבן ג'רארד, ממנו ביקש במיוחד לעלות כמחליף למרות שעדיין לא החלים במאת האחוזים מהפציעה שעבר: "ראינו במשחק הזה שנגוג עשה עבודה מצוינת ואיתו גם קויט וג'רארד. ג'רארד לא היה כשיר לגמרי, אבל לפחות הוא הביא איתו איכויות שהיינו זקוקים להן. יש לנו סגל איכותי, לפעמים זו שאלה של נכונות. לשחק טוב כמו ששיחקנו היום ולהפגין אופי עד הסיום יהיה דבר מעולה. אפשר היה לראות את האמונה שיש בשחקנים עד לדקה האחרונה של המשחק, הם דחפו ודחפו וזה המסר שמקבלים מהמשחק".

בניטז היה כנראה אחד היחידים שיצאו עם מחשבות חיוביות מהמשחק הזה, אבל צריך לזכור שפרט לאנשי ברמינגהאם, גם עיתוני הספורט באנגליה עסקו בעיקר בהתחזות של נגוג ונתנו במה לכל המכפישים התנהגויות מהסוג הזה. בלם ברמינגהאם, לי קרסלי, היה זה שכביכול ביצע את העבירה על נגוג ובסוף המשחק הוא שיחרר הכל: "ללא ספק מדובר בשתי נקודות שנזרקו לפח. נגוג הוא שחקן צעיר וזריז שהצליח לעבור אותי, אבל היה ברור לכולם שברגע השריקה לא הייתי לידו. זו בדיחה, בכלל לא נגעתי בו. אני יודע שיש לו משפחה, ואני גם יודע שאם אני הייתי עושה כזה דבר הייתי מתבייש לחזור הביתה. אנחנו אמורים לשמש דוגמה לילדים שלנו, וכאן מדובר במקרה מביך של רמאות".

עדכון ראשון: 8:25
עדכון אחרון: 20:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully