וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עידן ניצח בדרבי של משפחת מימון

הפועל ר"ג של האח עמרי כבר הובילה נגד הפועל ראשל"צ לפני שזו התעוררה וניצחה 24:33. אס"א ת"א - נס ציונה 24:37

ארבעת המשחקים שפתחו את המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד לא זימנו הפתעות מיוחדות. במשחק המרכזי ניצחה כצפוי אס"א תל אביב את א.כ. נס ציונה 24:37 (8:13). השוער מישה לוין, כהרגלו, נעל את שער המארחים עם 19 עצירות ב-51%. ליעד אשכנזי עם 7 שערים ודן מירקוס עם 5 ב-100% הצלחה הובילו את כובשי אס"א. דב ישועה, שחזר במחזור שעבר אחרי פציעה, מסר לחבריו 6 אסיסטים, לעומת 9 אסיסטים של כל שחקני נס ציונה. בשורות נס ציונה ניתן לציין את ג'ניה קיגל עם 5 שערים ומתן פוטשניק עם 4.

ברמת גן מתחו חניכיו של עמרי מימון את הקבוצה של אחיו עידן עם מחצית ראשונה שהסתיימה ביתרון 11:12 להפועל המקומית על הפועל ראשון לציון. מילאן סטאניץ' כבש 8 שערים והוסיף 6 אסיסטים עבור רמת גן, אבל גם איבד 8 כדורים. עידן מימון התעורר בזמן וסיים את המשחק עם 5 שערים, כשעידן יעיש וגיא כהן מוסיפים חמישייה כל אחד. במשחק נשלפו 5 כרטיסים אדומים.

רעננה קיוותה לניצחון ראשון העונה, אבל תיאלץ להמתין לפעם אחרת לאחר שהפסידה בביתה למ.כ. חולון 33:26 (15:14). המשחק שנפתח ביתרון חולוני, בעיקר בזכותם של כריס אוגדובה שסיים עם 10 שערים ופטריק נוואו עם 6. לקראת סיום המחצית רעננה חזרו לתמונה בזכות יכולת מצוינת של הניגרי שלהם, גלורי אופור שכבש 9 שערים והוריד את קבוצתו למחצית בפיגור מינמלי 15:14. יחד עם זאת זו היית שירת הברבור של רעננה, שבהמשך נכנעה והיא עדיין במקום האחרון.

אחרי ההפסד להפועל ראשון לציון ביום שישי, בני הרצליה חזרה למסלול הניצחונות והפעם עשתה זאת בביתה נגד עירוני מכבי פתח תקוה 25:34 (11:18). משחק מצוין של תומר שמעוני שסיים עם 9 שערים ומירקו סטויאנוביץ' עם 6, היה גדול על הפתח-תקואים אצלם בלטו סאשה צ'ודנובסקי עם 7 שערים ומאנדיי סאט עם 5.

מחר יושלם המחזור כשמכבי ראשון לציון תארח (19:30, שידור ישיר בספורט 5) את מכבי קרית מוצקין וא.ס. רמת השרון תארח (20:00) את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully