וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא הסוף של סאפין

הטניסאי הרוסי, שיפרוש אחרי טורניר פריז, כבר ראה את סוף הקריירה שלו, אך הציל שלוש נקודות משחק וגבר על אסקיונה

כששעון החול של הקריירה שלו הולך ואוזל וכשהוא יודע שבעוד זמן קצר מאוד הוא יתלה את המחבט והנעליים, מראט סאפין סירב להיכנע הערב (שני) לתיירי אסקיונה בטורניר פריז (על סך פרסים של 2,750,000 יורו) ובתום מערכה אחרונה מותחת ו-1:52 שעות של משחק, גבר על הצרפתי האלמוני 4:6, 6:4, 6:7 בסיבוב הראשון.

הטניסאי הרוסי, המדורג ראשון בעולם לשעבר, כבר הודיע שהטורניר בבירה הצרפתית יהיה האחרון שלו בקריירה, ובמהלך המשחק המותח הציל שלוש נקודות משחק (או שמא לומר שלוש נקודות קריירה). סאפין, כזכור, כבר זכה בטורניר בעיר האורות שלוש פעמים בעבר, אך לא זכה בטורניר מאז אליפות אוסטרליה ב-2005. בסיבוב הבא ממתין לטניסאי הגדול המדורג חמישי בטורניר, חואן מרטין דל פוטרו, וסאפין ינסה לשרוד עוד קצת ולהמשיך את סיבוב הפרידה שלו.

"בעבר עוד היה חשוב לי להשיג נקודות ולהתקדם, עכשיו פשוט לא אכפת לי", אמר סאפין בן ה-29, והתייחס למשחק הבא שלו מול דל פוטרו: "קשה לי להאמין שנצח אותו". בהמשך הוסיף כי "ככל שהסוף מתקרב, ככה זה הופך עבורי לקשה יותר. החלק השני של השנה כבר היה ממש מכביד. לא היה לי כוח לצאת מהבית ולטוס למקומות רחוקים, ולהיות רחוק מהבית למשך שלושה או ארבעה שבועות, ואז שוב לארוז, לקחת את התיקים, לנסוע לשדה התעופה, לעמוד בפקקים, לחכות בביקורת דרכונים, ואז שוב לחכות לתיקים... זה היה ממש מעייף".

עוד בפריז: המדורג 8 בטורניר ואלוף השנה שעברה, ג'ו ווילפרד צונגה, הודיע היום שהוא יוכל להשתתף בטורניר וזאת אחרי חשש שהוא יחמיץ את המשחקים הביתיים בגלל פציעה. הצרפתי פרש לפני כשבוע מהמשחק שלו נגד מיכאל יוז'ני בסיבוב הראשון בוולנסיה, אבל אמר היום: "התאמנתי אתמול והיום והרגשתי טוב. אין לי מה להפסיד". צונגה ישחק מחר נגד אלברט מונטאנס הספרדי, שהיום גבר על ויקטור האנסקו הרומני 6:3, 3:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully