וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון התגברה על רמלה

מוליכת הטבלה עדיין עם מאזן מושלם אחרי 74:77 על היריבה המושבעת. מכבי אשדוד הביסה את אליצור חולון 51:83

אוהדי כדורסל הנשים האובייקטיבים בארץ ממתינים מדי שנה בעיקר להתמודדות אחת, חמה ומיוחדת, בין אליצור רמלה לרמת השרון. הערב (שני) הגיע אחד מהמפגשים השנתיים בין השתיים, במחזור הרביעי של ליגת העל ובסיום השמחה נשארה בצד של השרון. ועוד במחזור הרביעי: אשדוד המשיכה להתאושש, הפועל תל אביב המשיכה להפסיד ועוד.

רמת השרון - אליצור רמלה 74:77

רמלה פתחה את המשחק טוב יותר וכבר הוליכה 12:19 בתוך הרבע הראשון, שהסתיים בפלוס חמש לזכותה. במצב של 20:27 לרמלה התעוררו שחקניות רמת השרון ובאמצעות ריצת 0:11 חזרו למשחק ונטלו את ההובלה, כשקיה וון ומירב דורי מצטיינות באותו שלב. מכאן התפתח משחק צמוד, אבל רמת השרון צעדה לכל האורך בראש וגם כשרמלה התקרבה, השחקניות של אורנה אוסטפלד ידעו לא לאבד את היתרון ובסיום השיגו ניצחון רביעי מארבעה משחקים. שרי סאם הוליכה את המנצחות עם 19 נקודות, קיה וון תרמה 17 ומירב דורי קלעה 13. דיאנה ג'קסון סיפקה את הסחורה ברמלה עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים, נואל קווין קלעה 15 ואשלי פאריס הוסיפה 9 ו-12.


מכבי אשדוד - אליצור חולון 51:83

אחרי שהפסידו בשני משחקי הפתיחה של העונה, השחקניות השאפתניות של עדן ענבר ממשיכות במגמת ההתאוששות והערב לא התקשו להביס את חולון הצנועה. קורטני פאריס הוליכה את אשדוד לניצחון הקל עם 24 נקודות ו-17 ריבאונדים, שירן צעירי קלעה 13 ולנה מוסטפינה 12.רשאנדה מקנטס ניסתה אצל האורחות עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.


הפועל תל אביב - אליצור נתניה 86:58

הקבוצה של רועי אייזנברג, שרק לפני כמה שנים הניפה את צלחת האליפות, ממשיכה להפסיד ללא תנאי וגם הפעם לא שימשה יריב ראוי לנתניה מהצמרת. מארשיי דוטסון קלעה 30 נקודות ואספה 16 נקודות ומוניק קוקר תרמה 23 ו-10 באותן קטגוריות עבור נתניה, רנדי הנרי הוליכה את האדומות עם 19 נקודות, נטשה איבנסביץ' קלעה 14.


אס"א ירושלים - מכבי רמת חן 66:81

ההפתעה של המחזור הגיעה מכיוון עיר הבירה, שם השיגה הקבוצה הביתית ניצחון ראשון העונה, הרבה בזכות רבע אחרון של 6:21. דניאל פייג' ואדווינה בראון הוליכו את ירושלים עם 30 ו-23 בהתאמה, 24 נקודות של טיפני ג'קסון בצד השני לא הספיקו.


במשחק נוסף:
בנות השרון - בנות תל כביר 68:71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully