וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 0:1 על מ.ס אשדוד

גם בהרכב חסר וביכולת בינונית הירוקים שמרו על מאזן מושלם. ארבייטמן (50) כבש את שערו התשיעי העונה, אשדוד מידרדרת

לא שהיינו צריכים דוגמה נוספת כדי להמחיש את הפערים בין ליגת העל לליגת האלופות, אבל היום (שני), כמו בכל שבוע, קיבלנו טעימה נוספת. מכבי חיפה, זו שעדיין לא הצליחה לכבוש בצ'מפיונס ליג וספגה במפעל ארבעה הפסדים חלקים, הצליחה לשמור גם היום על מאזנה המושלם בליגה, לאחר שניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור התשיעי. לצערו של אלישע לוי, נדמה שהאכזבה בליגת האלופות הקרינה על יכולת של החיפנים גם בליגה המקומית, כשהיום הירוקים הציגו יכולת לא מרשימה, נראו עייפים ובעיקר חסרי מוטיבציה - אך מתברר שלליגת העל הקטנה שלנו זה בהחלט מספיק.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה. נועם אשל
כושר כיבוש נהדר. ארבייטמן/נועם אשל

שלומי ארבייטמן, למשל, שהתקשה להגיע אפילו למצב אחד מול ההגנה האימתנית של יובנטוס, הצליח לשמור היום על מאזן הכיבושים הנפלא שלו, כשדחק מקרוב בדקה ה-50 וכבש את שערו התשיעי העונה. מה נגיד, סטויקיץ' הוא לא בופון. כמו כן, ההגנה של אלישע לוי הצליחה להסתדר בלי טשיירה (שנפצע במהלך החימום), והקישור החסר (בלי בוקולי וקולמה), וכמובן שלא התקשו מול הקישור האשדודי הנרפה. אין ספק, מקרייב הוא לא אמאורי, שי רביבו הוא לא קאמורנסי. כי ככה זה בישראל, חיפה ממשיכה להוליך את הטבלה גם כשהיא משחקת בהליכה, וכשזו המציאות ואלו האתגרים שלה בליגה המקומית, אל לנו להתפלא שבליגת האלופות היא מתקשה להשיג נקודות.

ומה נאמר על אשדוד? גם בשנה שעברה הקבוצה של יוסי מזרחי לא הייתה בצמרת, אבל לפחות סיפקה משחקים רבי שערים. העונה, מנגד, האשדודים גם לא מצליחים לנצח (שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון), גם מציגים יכולת אפורה (שישה שערי זכות בלבד מתחילת העונה), וגם משחקיה משעממים במיוחד, כשבתשעת משחקיה הובקעו 15 שערים בלבד (הכי מעט בליגה).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מ.ס אשדוד רחמים צ'קול מול מכבי חיפה. נועם אשל
לא הצליחו לעצור את הידרדרות. צ'קול/נועם אשל

מהלך המשחק

דקה 7 - התקפה מהירה של הירוקים הסתיימה בהגבהה נהדרת של רפאלוב, ארבייטמן בעמדה מצוינת נגח מחמישה מטרים למרכז השער, אך סטויקיץ' הדף נהדר.

דקה 14 - מקרייב שלח יפה את רביבו, שדהר קדימה, אך מ-16 מטר בעט חלש מדי, החוצה.

דקה 16 - עותמן הגביה כדור מהאגף הימני, ארבייטמן עלה גבוה ונגח יפה, אך הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 38 - אורי אוזן חלף בקלילות על פני מסיללה והגביה ממצב נוח בתוך הרחבה, אך הכדור חלף סנטימטרים מעל ראשו של מקרייב החופשי.

דקה 40 - שי רביבו השתחרר יפה ושיחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, דוידוביץ' הדף מצוין.

דקה 44 - אשדוד המשיכה את הדקות הטובות שלה, כשהפעם עידן שדה היה זה שסיכן את שערו של דוידוביץ' עם בעיטה מ-18 מטר, אך ידו של השוער הייתה שוב על העליונה.

שחקן מ.ס אשדוד כריסטיאן גונזאלס מול מוחמד גדיר, מכבי חיפה. נועם אשל
ככה זה בליגה הישראלית, הכל הולך בקלות. גדיר/נועם אשל

מחצית שנייה

דקה 50 - גול! יניב קטן בעט כדור לא חזק מחוץ לרחבה, סטויקיץ' הדף גרוע, ושלומי ארבייטמן שוב היה במקום הנכון כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 0:1 לירוקים, עם שערו התשיעי העונה.

דקה 55 - הדיפה רעה של דוידוביץ' השאירה את שריקי, שנכנס כמחליף, במצב נוח נוח ברחבה, אבל החלוץ בעט מעל לשער מקרוב.

דקה 68 - שי רביבו ניגש לבעיטה חופשית מסוכנת מ-18 מטר, אך הבעיטה שלו חלפה מעל לשער.

דקה 88 - דבאלישווילי בעט בעיטה חופשית נהדרת מ-20 מטר, הכדור נעצר במשקוף.

הרכבי הקבוצות:
מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול, רחמים צ'קול, משה אוחיון (אמיר לביא, 62), סטפן קינגווה, שי רביבו (ברק בדש, 69), עידן שדה (עידן שריקי, 54), דימיטאר מקרייב.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; עלי עותמן, בירם כיאל, מוחמד גדיר (אלון חרזי, 87), ליאור רפאלוב (ישראל זגורי, 62), יניב קטן; שלומי ארבייטמן (ולדימיר דבאלישווילי, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully