וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם, פילוסוף

המגן נקנס לאחר שיצא במתקפה באשר לצורה בה מנוהלת באיירן מינכן: "אנחנו חייבים פילוסופיה. זו צריכה להיות המטרה"

כשהם ממוקמים במקום השמיני בגרמניה והשלישי בבית א' של ליגת האלופות, קשה להגדיר את פתיחת העונה של באיירן מינכן כמוצלחת. 12 מחזורים חלפו עברו להם מאז פתיחת הבונדסליגה, ועדיין לא ברור האם לואי ואן חאל מסוגל להחזיר את תואר האליפות למקומו הטבעי. אם לשפוט על פי הפתיחה, אין ספק כי יש כמה קבוצות טובות מהבווארים עד כה בבונדסליגה.

למגן הקבוצה, פיליפ לאהם, יש הסבר מסוים לפתיחה המאכזבת ובכלל, לשנים האחרונות, שלא ממש חייכו למועדון הפאר הגרמני. "אם אתה רוצה למדוד את עצמך עם ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד אתה, כבאיירן מינכן, צריך פילוסופיה. זו חייבת להיות המטרה של הקבוצה", אמר המגן הבינלאומי. "לקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד וברצלונה יש שיטה, והם מביאים אנשים שמתאימים לשיטה הזאת. אנחנו הבאנו את אריאן רובן כי הוא שחקן טוב מאוד, לא בגלל שאמרנו 'נשחק 3:3:4 מעכשיו'".

"זה לא קורה כאן", המשיך לאהם המאוכזב. "המועדון לא אומר 'עכשיו נשנה את השיטה'. אתה צריך לפחות שמונה שחקנים שלמדו את התפקיד שלהם, שיש להם ביטחון ושהם תחרותיים. אני לא רואה את השמונה האלה כאן, וזה לא קשור לשחקנים, אלא לפילוסופיה שלא היתה לנו לאורך השנים. גדלתי במינכן והמועדון יקר לי, לכן אני מדבר", אמר לאהם.

באיירן, לעומת זאת, לא קיבלה את הסיבה הזאת, והחליטה לקנוס אותו בסכום משמעותי (שלא פורסם) לאור דבריו. "אנחנו מאוכזבים מכיוון שכקפטן מחליף, לפיליפ יש אחריות מיוחדת עבור הקבוצה והמועדון", אמר נשיא הקבוצה, קארל היינץ רומינגה. "לכן, קנסנו אותו בסכום שאף שחקן לא ראה לפני כן בבאיירן. הוא עבר על הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully