וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "אנחנו לא קבוצה טובה כרגע"

מאמן אורלנדו כעס אחרי התבוסה לאוקלהומה סיטי: "אנחנו לא משחקים חכם". קובי מחמיא לחברים, בירד נגד האחווה בליגה

הקבוצה המאוכזבת, ובלי ספק המאכזבת של מחזור המשחקים האחרון, היא אורלנדו. סגנית האלופה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, הושפלה הלילה 102:74 על ידי אוקלהומה סיטי המלהיבה, ומתברר שגם במג'יק העמוקים יש עדיין חורים, ודברים לשיפור, כפי שמעיד מאמן הקבוצה, סטן ואן גנדי, שלעולם לא מחביא את רגשותיו. "אנחנו לא קבוצת כדורסל טובה כרגע. אני אומר את זה כבר זמן מה, אבל אף אחד לא מקשיב. אנחנו צפויים, אין לנו את הקשיחות בהגנה ואנחנו לא חכמים כך שלא, כרגע אנחנו לא קבוצה טובה".

נסיבות מקלות לתבוסה אפשר למצוא בכך שאורלנדו חסרה הלילה את ריאן אנדרסון בתוספת לחסרונות הרגילים של וינס קרטר ורשארד לואיס. ואן גנדי, כך או כך, מצא זמן גם להחמיא ליריבה המוכשרת. "זו קבוצה שמשחקת עם אינטנסיביות גדולה. הייתי רוצה לראות אותנו משחקים כך". הת'אנדר קלעו 57 אחוז מהשדה, 56 אחוז מחוץ לקשת, ושלטו לגמרי בריבאונד. על המקהלה ניצח, כרגיל, קווין דוראנט, עם 28 נקודות, בעוד ראסל ווסטברוק צירף ל-17 הנקודות שלו 10 אסיסטים.

"הכל הלך לנו הלילה. בעיקר בצד ההגנתי. אנחנו חייבים לבנות על זה, ולחזור לעבודה", אמר דוראנט. אוקלהומה סיטי קיבלה 13 נקודות מעט מפתיעות מתאבו ספולושה, שצירף אליהן 3 שלשות ו-10 ריבאונדים. "אני קורא לו 'הצלף'", החמיא דוראנט לגארד השוויצרי. "הוא נותן לנו מימד אחר לקבוצה".

ג'קסון על קובי: "כלום כבר לא מפתיע אותי"

33.6 נקודות ב-39 דקות, עשרה ביקורים לערב בקו העונשין, קרוב לשישה ריבאונדים ו-49 אחוז מהשדה. אלה הנתונים של קובי בריאנט בשבעת המשחקים הראשונים של העונה. הלייקרס, מיותר לציין, ניצחו בשישה מתוכם, על אף ההרכב החסר, והסופרסטאר, שנמצא בכושר שיא, הוא האיש להודות על כך. הלילה (בין ראשון לשני) לא התקשתה האלופה המכהנת לנצח את ניו אורלינס המסכנה 88:104, כשבריאנט מסתפק ב-28 נקודות ב-34 דקות - 26 גדולות מתוכן הגיעו במחצית הראשונה.

"האמנו שזה יהיה משחק מאוד קשה, ובגלל זה כולם היו מרוכזים", אמר קובי בסיום, והחמיא לחבריו לקבוצה - בעיקר לדי ג'יי אמבנגה (10 נקודות, 12 ריבאונדים) ושאנון בראון (15 נקודות). "יהיו ערבים בהם לא נשחק טוב ונצטרך את העזרה שלהם". מאמן הלייקרס, פיל ג'קסון, ציפה לפייט גדול יותר מההורנטס המאכזבים. "היה לנו קצת יותר קל משציפיתי", אמר הזן מאסטר. "התכוננו לקאמבק שלהם במחצית השניה, והוא לא הגיע". באשר לכוכב שלו, אמר ג'קסון: "כלום כבר לא מפתיע אותי".

מנגד, ההורנטס נחלו את הפסדם החמישי בשבעה משחקים, ואין ספק כי מדובר באחת מאכזבות העונה עד כה. אפשר רק לרחם, אם ככה, על כוכב הקבוצה הנהדר, כריס פול. "הם קבוצה טובה מאוד, ואנחנו קבוצה שעדיין נמצאת בעיצומו של תהליך", אמר CP3, "הם ניצחו אותנו בכל האספקטים של המשחק. חסר לנו הגנה ויכולת קליעה. אני לא אוהב להפסיד, וכמו שאנחנו מפסידים כרגע, אנחנו אפילו לא קרובים".

בזמננו לא לחצו ידיים

הספר שכתבו לארי בירד ומג'יק ג'ונסון ממשיך לעשות כותרות בארה"ב, ולאחר שלפני כשבועיים צוטט מג'יק ככותב שאייזאה תומאס הפיץ עליו שמועות שהוא הומוסקסואל, עסקה התקשורת האמריקאית הבוקר בנושא נוסף שיוצא ממנו, הפעם פחות צהוב. "יש יותר מדי אחווה בליגה. לי היתה צורת חשיבה אחרת כששיחקתי", כתב בירד בספר, "תמיד רציתי שיהיה לי את היתרון. לא היו יכולים להיות לי יחסים קרובים עם היריבים שלי. חשבתי שאם יהיו, אאבד את היתרון הזה".

הדברים קושרו באופן עקיף לקנס בן 25 אלף הדולרים שקיבל לברון ג'יימס מהליגה מכיוון שלא הופיע למסיבת העיתונאים, וגם לא לחץ ידיים לשחקני אורלנדו בפלייאוף אשתקד. "אני לא לחצתי ידיים ללייקרס כשהפסדנו להם", נזכר בירד. "מעולם לא לחצתי ידיים. כשהסלטיקס והלייקרס שיחקו היה שם גורם של שנאה".

גם הסוכן של סטיבן ג'קסון יוצא נגד דון נלסון

מי שממשיך לנסות בכל כוחו לעזוב לקבוצה אחרת, וכמה שיותר מהר, הוא סטיבן ג'קסון. לאחר שהביע את רצונו למצוא קבוצה אחרת מגולדן סטייט עוד לפני כחודש וחצי, ממשיך הפורוורד הוותיק לפעול על מנת לעזוב את הווריירס, רצוי לקבוצה ששואפת גבוה יותר. הבוקר, אחרי ההפסד המעט מביך של גולדן סטייט לסקרמנטו, התראיין סוכנו של ג'קסון, מארק סטיבנס, לרשת ESPN, ותקף את מאמן הקבוצה, דון נלסון.

"אף אחד לא סומך עליו. כשנלסון היה במילווקי ווין אמברי סמך עליו כשהביא אותו, ונלסון בגד בו. בדאלאס, מארק קיובן דאג לו, ונלסון בגד בו. בגולדן סטייט כריס מאלין שכר אותו, ונלסון בגד גם בו". באשר לג'קסון נקודתית, אמר הסוכן: "אני פשוט רוצה אותו מחוץ לשם, לא משנה איפה. בשלב הזה, משהו חייב לקרות. גרוע יותר לא יכול להיות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully