וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש זימן את רונאלדו, הביקורת תבוא לבד

למרות פציעתו והחשש כי ייאלץ לעבור ניתוח, רונאלדו זומן לסגל פורטוגל לקראת משחקי ההצלבה. ריאל טרם הגיבה

בשבועיים האחרונים ראשי ריאל מדריד מתרוצצים סביב קרסול רגלו הימנית של רונאלדו. סגנית אלופת ספרד מטפלת בשחקן והמאמן מנואל פלגריני סופר את הדקות עד לחזרתו בעוד חודש למגרשים, וזאת במידה שלא יעבור ניתוח שישבית אותו לפרק שמן של חודשיים-שלושה. סביר להניח שרבים מאנשי ואוהדי המועדון תפסו היום (שני) את הראש כששמעו כי הכוכב הפצוע הוזמן לסגל נבחרת פורטוגל, לקראת משחקה נגד בוסניה-הרצגובינה, במסגרת משחקי המבחן לגביע העולם 2010. ריאל מדריד טרם הגיבה רשמית לזימון.

כזכור, רונאלדו נפצע ב-30 בספטמבר במשחקה של ריאל מדריד נגד מארסיי במסגרת ליגת האלופות. למרות זאת, רונאלדו שיחק ב-10 באוקטובר במשחקה של פורטוגל נגד הונגריה, ומאז לא שיחק משום שפציעתו הוחמרה. אמש עבר הפורטוגלי בדיקה רפואית על ידי ריאל מדריד, ואבחנת הרופאים הייתה שהוא ייעדר לפחות שבועיים מהמגרשים.

מאמן פורטוגל, קרלוס קיירוש, כבר אמר בעבר כי יזמין את רונאלדו לסגל. "המומחים צריכים להכריע אם הוא יכול לשחק או לא", אמר, "באופן טבעי, אנחנו דואגים, הדבר הכי חשוב זה השחקן. אנחנו רוצים את רונאלדו גדול, בכושר, שיתרום לנבחרת".

הידיעה על זימונו של רונאלדו חוללה סערת רוחות בספרד. "קיירוש מימש את איומו וקרא לרונאלדו", הייתה הכותרת של "מארקה". מנהלה הספורטיבי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו, אמר עוד לפני פרסום סגל פורטוגל כי אם רונאלדו לא כשיר לשחק בריאל, הוא לא כשיר לשחק כלל. "הוא לא בובה", אמר ולדאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully