וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניץ': "זה היה משחק משוגע"

קשרה הצעיר של ליון סיכם את ה-5:5 המדהים עם מארסיי: "זה היה פנטסטי עבור הצופים". באסטוס: "משחק שיישאר בזיכרון"

משחק כמו שליון ומארסיי הציגו אמש (ראשון) לא נראה בצרפת בפרט ובאירופה בכלל, כבר זמן רב. שתי קבוצות הפאר הצרפתיות מצאו את הרשת עשר (!) פעמים באופן שווה, ואחרי תשעים (וקצת) דקות משוגעות לחלוטין של כדורגל, הראה לוח התוצאות 5:5 חסר תקדים שהופך, אגב, את בורדו למנצחת הגדולה של המשחק - המוליכה נשארה בראש הטבלה בצרפתית על אף שהפסידה אמש 2:0 לליל.

אבל הסיפור האמיתי, כאמור, היה במשחק שסגר את המחזור. ליון עלתה ל-4:5 בדקה התשעים עם שער של מישל באסטוס, אלא שלא מדובר במשחק של פעם בעונה לחינם, ושער עצמי של ג'רמי טולאלאן מהעבר השני קבע את תוצאת המשחק הדרמטית, והאדיר את עוגמת הנפש של ליון. "זה היה משחק משוגע", סיכם מיראלם פיאניץ', קשרה הנפלא של ליון, את הערב. "טוב שחזרנו למשחק, זה מראה על החוזק שלנו. עבור הצופים זה היה משחק יפהפה ופנטסטי, מצוין אפילו. אבל עבורנו, אחרי שהשקענו כל כך הרבה אנרגיה, זה חבל מאוד שלא השגנו שלוש נקודות. זה מרתיח, אבל ננסה לחשוב על משהו אחר", הוסיף הקשר הצעיר.

באסטוס, ששערו הספיק לנקודה בלבד, הוסיף: "זה משחק שיישאר בזיכרון של אנשים. עשרה שערים במשחק - זה לא רגיל, זה כדורגל. זה הקסם. עד עתה זה בהחלט משחק העונה, שתי הקבוצות יכולות לקחת מהמשחק הזה דוגמא עבור המשך העונה". מאמן ליון, קלוד פואל, היה בעיקר מדוכדך בסיום. "אם מתחשבים באירועי המשחק ובמה היה יכול להיות, בוודאי שאנחנו מאוכזבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully