וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר סוגרת עונה במקום ה-31 בעולם

הטניסאית הישראלית סיימה את 2009 במקום בו היתה גם בדירוג הקודם. דודי סלע ירד שני שלבים ומדורג במקום ה-46

דודי סלע לקח פסק זמן לצורך מנוחה, ולא שיחק מאז הודח לפני כחודש בסיבוב הראשון של טורניר שנגחאי, אבל זה לא מפריע למצבו בדירוג העולמי, והוא עדיין בין 50 הטניסאים הטובים בעולם. בדירוג ה-ATP שפורסם היום (שני) סלע ירד שני שלבים למקום ה-46.

נובאק דג'וקוביץ', שזכה בטורניר באזל אחרי ניצחון בגמר על המדורג ראשון בעולם רוג'ר פדרר, שמר על המקום השלישי, אחרי רפאל נדאל. בעשירייה הראשונה לא נרשם שינוי. במקום הרביעי מדורג אנדי מארי, וארחיו חואן מרטין דל פוטרו, אנדי רודיק, ניקולאי דוידנקו, פרננדו ורדאסקו, ג'ו-ווילפריד צונגה ורובין סודרלינג. פאבריס סאנטורו, שישחק בטורניר פאריס, האחרון בקריירה המרשימה שלו, ירד שלב למקום ה-54 בעולם. מראט סאפין, שגם הוא יפרוש אחרי טורניר פאריס, נשאר במקום ה-65 בעולם.

אצל הנשים, נותרה שחר פאר במקום ה-31 בעולם, בו למעשה תסיים את עונת הטניס הנוכחית. גם העשיריה הראשונה נותרה כפי שהיתה, כשסרינה וויליאמס ממשיכה להוליך אותה, בעוד סאפינה וקוזנצובה במקומות 2 ו-3. את הקפיצה הגדולה ביותר בצמרת עשתה ארבן רזאי הצרפתיה, שהזכיה בטורניר באלי מוקדם יותר השבוע העלתה אותו מהמקום ה-44 ל-26 בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully