וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי נלחם יותר מכולם

סקרמנטו ניצחה 107:120 את גולדן סטייט ווריורס, כספי רשם הכי הרבה דקות במגרש (35:56), קלע 12 נק' והוריד 10 ריב'

יממה אחרי שישב 48 דקות על ספסלה של סקרמנטו קינגס עקב פגיעה קלה בקרסול, עמרי כספי שב לפרקט, ובגדול. הפורוורד הישראלי רשם הלילה (בין ראשון לשני) שיא אישי בכמות הדקות למשחק ב-NBA, כשרץ והזיע על הפרקט במשך 35:56 דקות, ועזר לקינגס לנצח בבית את גולדן סטייט בתוצאה 107:120. כספי שיחק הכי הרבה דקות בקבוצתו, ואף היה השחקן ששיחק הכי הרבה דקות באופן כללי בהתמודדות. הפורוורד הישראלי רשם משחק מצוין, וב-35:56 הדקות הסטטיסטיקה כללה 12 נקודות (4 מ-6 לשלוש, ללא זריקות לשתיים), 0 מ-4 מקו העונשין, שיא אישי של 10 כדורים חוזרים (כולם בהגנה), 5 אסיסטים, שלושה איבודים ו-3 חטיפות.

בשיחה עם מערכת וואלה! ספורט לאחר המשחק, אמר כספי: "ההרגשה טובה מאוד. אתמול רציתי לשחק נגד יוטה, אבל נקעתי את הקרסול באופן לא קל. הערב שיחקתי טוב, אני מרגיש טוב, ואני שמח שעשינו שני ניצחונות רצופים, זה משהו שסקרמנטו לא עשתה כל העונה שעברה". כספי אף התייחס להשתלבותו בסגנון המשחק של קבוצתו: "חוץ מהנקודות והריבאונדים גם מסרתי 5 אסיסטים, אני מרגיש טוב, אני מרגיש שייך. התחזקתי ועבדתי וזאת רק ההתחלה. כל משחק אני לומד משהו ומתחדש".

כשהתראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, החמיא כספי לרכז שלו ואקס מכבי תל אביב, בנו אודריך. "הוא משחק מדהים, תורם לקבוצה וכולם מרגישים שהם במשחק. עכשיו, כשקווין מרטין פצוע, הוא שחקן חמישיה, ושחקן חמישיה לגיטימי".

כספי וסקרמנטו רשמו את ניצחונם השלישי העונה, והנחילו לווריורס הפסד רביעי מחמישה משחקים. שתי הקבוצות פתחו את המשחק ללא הגנה, כשהקינגס הוליכו 29:30 בתום הרבע הראשון. ברבע השני הקינגס המשיכו לנצל את הרפיון של גולדן סטייט, והוליכו במחצית 54:65. ברבע השלישי סקרמנטו הגדילה את יתרונה והפכה את הרבע הרביעי לפורטוקול בלבד.

המאמן פול ווסטפאל היה מרוצה מאוד בסיום: "עשינו עבודה טובה מתחת לסלים, וניצלנו את ההזדמנויות לנצח. אני מאוד גאה בבחורים". ווסטפאל התייחס ליכולתו הטובה של אוונס, ואמר: "הוא שחקן חכם, הם נתנו לו הזדמנויות והוא תקף אותם בדרך הנכונה. הוא לקח החלטות טובות. גם דונטה עלה מצוין ושיחק כמו מקצוען".

על כספי אמר ווסטפאל: "הוא החביא את היכולת לקחת כדורים חוזרים, אני חושב שהוא לקח היום ריבאונדים יותר ממה שלקח כל העונה". ווסטפאל התבדח מעט כשהוסיף : "כספי לקח היום ריבאונדים כמו ג'ון ברוקמן וקלע מהעונשין כמו ג'ון ברוקמן" (הרוקי הנוסף של הקינגס).

"זה נחמד להראות שאנחנו יותר טובים ממה שאחרים חושבים, אנחנו צריכים להוכיח את זה ולעבוד קשה", סיכם ווסטפאל. "עדיין לא בנינו רוטציה, זה נותן לעמרי ודונטה יותר דקות. בכל ערב מישהו אחר נותן יותר ומקבל יותר".

מהלך המשחק

הפעם כספי לא חיכה הרבה זמן על הספסל, ו-3:12 מפתיחת המשחק המאמן פול ווסטפאל הורה לו להחליף את ספנסר הוז כשהקינגס מוליכים 7:9. 1:04 דקות אחר כך כספי עלה על נהלוח עם שלשה, ממסירה של בנו אודריך. הפורוורד הישראלי היה פעלתן מאוד ברבע הראשון, בו קלע עוד שתי שלשות.

כספי פתח גם ברבע השני בו הקינגס הגדילו את יתרונם בזכות דקות טובות של טייריק אוונס, שקלע 9 רצופות. 4:32 דקות למחצית, כספי הוחלף על ידי אודריך, ועד לשריקת המחצית ווסטפאל השתמש בו ובאודריך לחילופי הגנה-התקפה. במחצית, כאמור, הוליכו הקינגס 54:65.

סקרמנטו פתחה רע את הרבע השלישי, אבל הלוחמים לא ניצלו זאת. החטאות של סטיבן ג'קסון ואיבודי כדור של מונטה אליס השאירו את הפער בעינו. 2:30 מתחילת הרבע, ביתרון 59:69 לקינגס, כספי החליף את הוז והוחלף בעצמו כעבור כשלוש דקות, לאחר שלא תרם רבות באותו פרק זמן.

אימה יודוקה, הפורוורד החדש של הקינגס, רשם דקות טובות, ו-3:54 דקות לסיום הרבע כספי חזרר למגרש במקומו של אוונס. הפורוורד הישראלי שיחק לאורך כל הרבע הרביעי בו הוסיף עוד שלשה למאזנו.

טייריק אוונס הצטיין בקינגס עם 23 נקודות (8 מ-15 מהשדה) ו-8 ריבאונדים ב-28:42 דקות, בנו אודריך היה מצוין כשקלע 20 ומסר 6 אסיסטים. ג'ייסון תומפסון רשם דאבל-דאבל יפה של 19 נקודות (6 מ-11 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, דונטה גרין תרם 17 מהספסל.

סטיבן ג'קסון הוליך את הווריורס עם 21 נקודות (7 מ-16 מהשדה), קורי מגטי תרם 20 מהספסל ב-8 מ-12 מהשדה, אנטוני רנדולף קלע 14 וקלנה אזובוקי הוסיף 13 ו-7 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully