וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניואל'ס, סיפור הצלחה חדש-ישן

ניואל'ס אולד בויס גברה 1:2 על ריבר פלייט המאכזבת והיא חולקת את הפסגה עם באנפילד, שניצחה בחוץ 0:1 את סן לורנצו

הליגה הארגנטינאית ממשיכה להיות צמודה ודרמטית, כאשר זהות האלופה תיקבע ככל הנראה רק במחזור הסיום ואולי אף מעבר לכך (כולם זוכרים את הפלייאוף המשולש בשנה שעברה). באנפילד הבלתי מנוצחת לא עצרה גם מול סן לורנצו ונעצחה אותה 0:1 בחוץ, כשהיא חולקת את הפסגה עם ניואל'ס שגברה 1:2 על ריבר פלייט.

ניואל'ס אולד בויס - ריבר פלייט 1:2

באופן לא ממש מפתיע, ריבר היא לא הסיפור במשחק הזה. המיז'ונריוס הפסידו בפעם השביעית העונה ואיפשרו לניואל'ס לעלות לפסגה ולחכות למעידות של שאר הטוענות לכתר. שחקניו של רוברטו סנסיני עלו ליתרון משער נהדר של תגלית העונה, אנטוניו בוגוסיאן האורוגוואי, שחגג כבר בדקה הרביעית. דייגו בונאנוטה השווה בדקה ה-63, אבל בוגוסיאן הגיב עם השביעי שלו העונה בדקה ה-79 וסידר ניצחון יוקרתי לניואל'ס.

סן לורנצו - באנפילד 1:0

בשקט בשקט, בלי שאף אחד ירגיש, באנפילד עדיין ללא הפסד והיא רוצה אליפות. שנתיים אחרי שהיריבה הגדולה לאנוס עשתה היסטוריה, גם בבאנפילד מאמינים שביכולתם לרשום תואר מפתיע. סן לורנצו גם היא עם חלומות אליפות, אבל השער של סבסטיאן פרננד בדקה ה-71 עלול להתברר כזה שסתם את הגולל על סיכוייה.

אינדפנדיינטה - חימנסיה לה פלטה 0:1

הרוחוס עדיין בתמונת האליפות, אם מישהו מיהר להספיד אותם. שחקניו של אמריקו גאז'גו עבדו קשה, אבל לקחו את הנקודות הודות לנגיחה מדויקת של הבלם הוותיק אדוארדו טוציו בדקה ה-86. כעת מצפים לאינדפנדיינטה משחקים מול סן לורנצו ובאנפילד, שיבהירו לאן מועדות פניה.

גודוי קרוז - ראסינג קלאב 1:3

קלאודיו ויוואס ערך בכורה על הקווים בראסינג, והאקדמיה חזרה לסורה עם הפסד במנדוזה. חסוס ורה (3), פדריקו היגואין (12 בפנדל) וכריסטיאן צ'אבז (90) כבשו לגודוי, כשראסינג מצאה את הרשת רק בעזרת שער עצמי של לאונרדו סיגאלי (56). מתיאס מרטינז הורחק משורות ראסינג בתוספת הזמן.

בוקה ג'וניורס - קולון 0:0

ללא חואן ריקלמה, בוקה הציגה משחק מאכזב. ההזדמנות הכי טובה של המארחים לכבוש הגיעה בדקה ה-83, כשבעיטה של מרטין פאלרמו, מזווית קשה, נהדפה על ידי שוער קולון דייגו פוזו. הייתה זו תוצאת התיקו הרביעית העונה של בוקה, והמשחק השני מתוך שלושה-עשר בו היא לא הצליחה לכבוש.

לאנוס - צ'קאריטה 3:0

הפסד ביתי מביך ללואיס סובלדיה ולאנוס, שממשיכים בעונת המעבר שלהם. הפצצה של כריסטיאן מיז'ה (38) וצמד של פקונדו פארה (51 ו-72) סידרו לצ'קאריטה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה.

משחקים נוספים:

אתלטיקו טוקומן - טיגרה 2:4
לטוקומן: חואן פריירה (17 ו-57), ג'ונתן בלאנקו (55, עצמי), עמנואל ג'יגליוטי (81). לטיגרה: מתיאס חימנז (4), קרלוס לונה (47)

ארחנטינוס ג'וניורס - רוסאריו סנטרל 1:1
לארחנטינוס: ניקולס פאבלוביץ' (42). לסנטרל: אמיליו סלאז'ה (16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully