וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לו סיבה להיות אופטימי

8.11.2009 / 22:06

פיני גרשון מרוצה מניצחון מכבי ת"א על ראשל"צ, ומוכן לרומא. לגבי הישראלים: "מי שטוב, ישחק". אפי: "מודע לבעיות שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המשחק בין מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון הבטיח הרבה הערב (ראשון) אך בקושי קיים. רצינו לראות את הקרב בין אפי בירנבוים וקבוצתו לשעבר. קיווינו שאולי אפי, בצירוף מאיר טפירו והסגל המעניין שנבנה בעיר היין, יוכל להעמיד בפני האלופה הצהובה אתגר של ממש. פיללנו למשחק צמוד, או לפחות למשחק על רמה. אלא שבפועל, על הפרקט בראשון לציון היתה הערב רק קבוצה אחת, וצבעה היא צהוב. מכבי תל אביב שייטה ל-62:89 קליל על החבורה המסכנה מעיר היין, ואפי? הוא הורחק בתחילת הרבע האחרון, וזו למעשה היתה שירת הברבור של ראשל"צ מהערב המצער הזה שבסיומו, היא עדיין ניצבת בתחתית הטבלה, עם שלושה הפסדים וללא ניצחון. אולי העתיד יהיה טוב יותר. בעקבות מאזנה, ראשון לציון תחפש שחקן פנים לחיזוק הקבוצה, פורוורד-סנטר שיתרום לה מתחת לסלים.

במכבי ת"א עוסקים, שוב, בישראלים

"במשחקי הליגה שהולכים כמו היום אני משתדל לחלק את הדקות בסביבות ה-20 לשחקן, כי יש לנו משחק ביום חמישי", אמר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, בסיום. "כל אחד מהשחקנים, הישראלים והזרים, יודעים את מי הם מחליפים. נכון שההפרש קצת עולה, אז המתח והאינטנסיביות יורדים. קיבלנו לא מעט סלים מחוסר ריכוז, במיוחד כששמרנו גבוהים על נמוכים, ולא יצאנו מספיק כדי לסגור את הקליעה בחצי הראשון.למשחק חוץ שיחקנו בסדר, כמו שצריך, ואני מקווה שנביא את מה שעשינו היום טוב גם לחמישי".

בהתייחסו לשחקנים הישראלים, שבניגוד לניצחון על צסק"א, הערב קיבלו דקות רבות, אמר המאמן בצהוב: "אני חושב שהישראלים היום שיחקו טוב, במיוחד פניני, ובשביל לשחק גם ברמה של יורוליג בחוץ, הם צריכים להיות עד 15-20 אחוז פחות מהזרים. בימים שהזרים מתפקדים פחות טוב, אז יש להם יותר הזדמנות לשחק. בליגה אנחנו נותנים להם הזדמנות. להגיד שאנחנו נשחק רק עם זרים, אני לא אגיד. אנחנו משתדלים שהם ישחקו, אבל מי שטוב ישחק".

יניב גרין הוסיף: " עשינו את המשחק קל. פתחנו את המשחק אגרסיבי, פתחנו הפרש כבר מהדקות הראשונות, ומשם שלטנו. עוד לא התעסקנו ברומא, ואני לא מכיר אותם, אז קשה לי לענות עליהם. ברור שמשחקי חוץ, במיוחד ביורוליג, הם לא קלים. נתכונן אליהם ונגיע הכי מוכנים". באשר לאותו משחק מול צסק"א, אז אף שחקן ישראלי לא קלע ולו נקודה אחת, הוסיף הסנטר: "המשחק מול צסק"א לא משקף את הנקודות שלנו, הישראלים. העונה ארוכה. זאת תחילת עונה, יש לנו המון זרים בקבוצה, פיני צריך לחלק את הדקות ביניהם. הישראלים מספיק טובים כדי לשחק באירופה ולעזור, והם יעשו את זה".

אפי כועס על השיפוט ומתוסכל מהפצועים

מנגד, כאמור, אפי בירנבוים הורחק דקה אל תוך פתיחת הרבע האחרון, והיה כעוס מאוד עוד אחרי המשחק. המאמן הוותיק סירב לעלות למסיבת העיתונאים, ורק לאחר דקות ארוכות התרצה, וסיפר על המקרה. "קיבלנו פאול טכני שני, הרחיקו אותי. קבלתי בפני פוהרילס ששרק שריקה אחת, ספי שמש בא מסוף המגרש והביא לי פאול טכני, ואחרי זה הוא שאל את פוהרליס למה לא נתת לו פאול טכני, והוא אמר לו שהוא לא רצה. ספי שמש פעם אמר שהוא יהרוס לי את הקריירה, בינתיים אני עוד פה. לא זכרתי את זה, אבל אחרי המשחק נזכרתי בזה. באופן כללי, גם אם קיבלתי פאול טכני, אז צריך להתייחס לדברים שהיו. זה מצבור כולל של טעויות".

באשר לקבוצה שלו ולמשחק עצמו, הוסיף אפי: "זו היתה הצגה לא טובה של כדורסל. ציפיתי לתצוגה טובה יותר, אבל אנחנו מודעים לבעיות שלנו. אני אומר וחוזר, יש לנו בעיות, אנחנו מחכים לדלרון ג'ונסון ולעוד שחקן. אנחנו משחקים עם שחקנים שלא מתאימים לתפקידים. יש לנו בעיה באופן כללי. אני חושב שהפציעות משפיעות על כולם. אנחנו לא באיזון. בקבוצות גדולות יש שחקן שנפצע, אבל יש מי שיחליף אותו. פה זה מאוד אקוטי". בירנבוים המשיך, ואמר: "אנחנו באחת התקופות הקשות שלנו, אני לא זוכר כל כך הרבה פציעות. אין לנו 10 שחקנים לאימון".

איתי לב הוסיף: "לפי המשחק היום יש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו צריכים להשתפר". לגבי המשחק בשבוע הבא, מול גלבוע/גליל הלוהטת, אמר: "גליל קבוצה מצוינת, נעשה את ההכנה ונקווה שניראה יותר טוב. אין לי הסבר לפתיחה הזאת, אנחנו נראים באימונים יותר טוב. בסופו של דבר צריך להכניס את הכדור לטבעת, ולא עשינו את זה. נראינו הרבה מתחת לרמה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully